xlovelove, ik weet niet wat Jensje er van gaat vinden, heeft nog nooit winterdekens op gehad. Zal wel goed gaan, hij is al wel gewend aan de vliegendeken, want daar kan ik hier (dicht bij het bos) echt niet zonder!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Roxylovee schreef:hahahaha, dit is een heel grappig verhaal,
we gingen bij hem kijken om hem mee te nemen ( dus bij de oude eigenaar ), en wij komen daar aanlopen
en cup begint te rennen en ging telkens heel stoer op dat blokje staan zo van kijk is wat ik kan hahah, zo leuk, we waren gelijk verliefd op hem, bij ons verder nooit geprobeerd tot op een dag dat we buiten gingen rijden en er reed een tractor naast ons dus ik was even afgestapt en zou verderop bij een bankje weer op stappen ( zaten zonder zadel ), dus ik loop naar dat bankje toe ga er op staan wat doet cup komt die zo bij me staan hahahaha nog een hoog bankje ook
daarna hebben we nog wel is op een strobaal gestaan maar meer niet
Roxylovee schreef:ja zijn ook al met voetje, kusje, buigen, ja knikken haha voorderest met vrijheiddressuur probeer ik vooral heel veel met vriendje, cupje komt ook wel met dat maar als het eerst echt helemaal super gaat in de bak