[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:35

Dieweke, kan je ook een keer iets ander melden dan alleen dat je les hebt, dat is niet echt intresand voor ons...

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:39

Peelie schreef:
Dieweke, kan je ook een keer iets ander melden dan alleen dat je les hebt, dat is niet echt intresand voor ons...

Sorry :? -O-

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:43

Monique, vervelend dat je niet lekker in je vel zit :(:) leuke foto's :D

Dieuwke, veel plezier met les :)
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 07-09-09 16:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:44

Vind die reactie niet echt op zoveel slaan.. de meesten hier zeggen wat ze gaan doen in paardengebied hier of wat ze gedaan hebben. So what!?
Als je het niet leuk vind negeer je het toch lekker!?

Mijn mening!!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:45

Sorrty ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ik heb niet het idee dat je bijleest oid. Het is voor mij (en ik neem aan voor andere) niet zo intresan om te lezen dat je weer les hebt en dat je je zo gaar haasten naar je paard.

Bijv, toen ik vroeg over je zadels. Dan heb je het een keer ergens anders over. dan is het intresand. Ik heb ook het idee dat je eigenlijk nooit reageerd op posts van andere mensen.

dus vertel eens een keer hoe de les is gegaan. niet dat die goed of niet goed is gegaan. We willen dan ook graag weten wat er dan wel of juist niet goed is gegaan..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:47

Dieuwke1315 schreef:
Vind die reactie niet echt op zoveel slaan.. de meesten hier zeggen wat ze gaan doen in paardengebied hier of wat ze gedaan hebben. So what!?
Als je het niet leuk vind negeer je het toch lekker!?

Mijn mening!!

Beetje rustig, het is alleen maar een tip om het wat intresanter te maken ;)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:49

Peelie schreef:
Sorrty ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ik heb niet het idee dat je bijleest oid. Het is voor mij (en ik neem aan voor andere) niet zo intresan om te lezen dat je weer les hebt en dat je je zo gaar haasten naar je paard.

Bijv, toen ik vroeg over je zadels. Dan heb je het een keer ergens anders over. dan is het intresand. Ik heb ook het idee dat je eigenlijk nooit reageerd op posts van andere mensen.

dus vertel eens een keer hoe de les is gegaan. niet dat die goed of niet goed is gegaan. We willen dan ook graag weten wat er dan wel of juist niet goed is gegaan..

Dat zeg ik ook altijd na de tijd.. nu zet ik hier een bericht neer dat ik dat ga doen en later zeg ik dat ik hoe dat ging en is het weer niet goed!?
Maakt het wat uit....
Ik vertel ook wat ik allemaal ga doen etc. of het nu wel of niet interessant is weet ik dan toch ook niet?!
Ik heb elke week les en dat zeg ik hier. Dat maakt toch helemaal niks uit?!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:58

Stal ziet er goed uit monique!

Manno is inderdaad een bekende tuiger, want op mijn stal heeft iedereen het er altijd over.. Wij hebben nogal veel tuigpaarden staan.
Zo mensjes mijn kamer is weer zo schoon zelfs iemand met luchtwegproblemen kan bij mij komen logeren. Voorheen zou ik dat afgeraden hebben want je stak de dievenmoord.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:59

Ooh ik wil nog iets stoms vertellen..

Mn vriend zit in nieuw zeeland he, nu krijg ik net een sms van een jongen: Nu je toch vrijgezel bent kunnen we wel een keer daten :+

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:00

dames dames keep it easy ;)
rustig aan doen peelie! en vooral eerst aan jezelf denken ziek zijn is totaal niet leuk :(

heb ook de filmpjes van muppet gekeken maar ga mee met de reacties van al eerder! verder heb ik er weinig verstand van
nog een paar keer gefeliciteerd voor diezel en Tessa als ik het goed heb onthouden!

verder hier weinig te melden! maar eens bedenken wat we vanavond gaan eten!

Themba doet het super gister in de rijbak wezen rijden was weer even wennen en hij kwam ook paar keer flink in verzet! maarja heeft er ook bijna 4 maanden niet meer ingelopen dus ook wel logisch!
iemand nog maaltijd ideeen??

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:05

joopiexx schreef:
Ooh ik wil nog iets stoms vertellen..

Mn vriend zit in nieuw zeeland he, nu krijg ik net een sms van een jongen: Nu je toch vrijgezel bent kunnen we wel een keer daten :+

OMG wat een mafkees. Je hebt toch nog gewoon verkering...

Themba schreef:
dames dames keep it easy ;)
rustig aan doen peelie! en vooral eerst aan jezelf denken ziek zijn is totaal niet leuk :(

heb ook de filmpjes van muppet gekeken maar ga mee met de reacties van al eerder! verder heb ik er weinig verstand van
nog een paar keer gefeliciteerd voor diezel en Tessa als ik het goed heb onthouden!

verder hier weinig te melden! maar eens bedenken wat we vanavond gaan eten!

Themba doet het super gister in de rijbak wezen rijden was weer even wennen en hij kwam ook paar keer flink in verzet! maarja heeft er ook bijna 4 maanden niet meer ingelopen dus ook wel logisch!
iemand nog maaltijd ideeen??

Solly! zal me rustig houden... Uhm maaltijd idee, ik ga vissticks met een groente en aarappeltjes in de schil. lekker lekker :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:09

Is dit wel interresant?! :o

Een leraar op onze school heeft de mexicaanse griep, nu ben ik vrijdags 12 uur uit ipv. 13

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:10

Voor zover ik weet ben ik ook geen vrijgezel nee haha!
Zou wat zijn zeg, vriendje weg en 16 weken los, nee daar bedank k voor.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:20

Morgen theorieexamen voor mijn scooterbeest, vraag me erg af of dát wel goedkomt. Druk wezen leren, maar op die stomme CDroms heb ik steeds 8 fout. (En je mag maar 6 van de 50 :O)

Zal het topis een opzoeken wat hier genoemd is, ik wil ook wel een probleempaard wat door mijn kundige leer en uitstekende kennis een droompaard wordt. (Ahum, neem maar een pot zout na het lezen van het bovenstaande stukje..)

Pennypatrouille er maar op afsturen??

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:22

Dieuwke1315 schreef:

Een leraar op onze school heeft de mexicaanse griep, nu ben ik vrijdags 12 uur uit ipv. 13

Dan mag je hopen dat hij niemand op school heeft aangestoken anders ligt dalek de hele school plat!

Opzich niet erg wat extra vrij zolang je zelf die *(^&(&%(^**&()* griep maar nie krijgt

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:25

joopiexx schreef:
Dieuwke1315 schreef:

Dan mag je hopen dat hij niemand op school heeft aangestoken anders ligt dalek de hele school plat!

Opzich niet erg wat extra vrij zolang je zelf die *(^&(&%(^**&()* griep maar nie krijgt

Nee idd! Bij ons op school zijn al allemaal maatregelen getroffen. Tot zover heeft verder het nog niemand! Zijn vrouw wel en nog 4 mensen bij hun uit het dorp geloof ik.. maar dat is al ver bij mij weg tenminste!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:46

Ik heb er gelukkig geen last van tot nu toe. Ik moet in de gaten houden dat ik geen koorts krijg... Als ik dat heb heb ik de MG...

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:13

MG kan ook zonder koorst! (wil je niet bang maken)

ga zo maar nasi eten ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:24

Jeetje Peelie, kunnen we dan wel komen de 19e, of moeten we speciale pakken en mondkapjes en van die rubbere handschoenen aantrekken ????

Joopie, dat is wel leuk dat je in trek bent bij de boy's, maar niet erg aardig van die gozer om het achter de rug van je vriend te doen.

Monique, gewoon daar een paar keer gaan kijken of het je bevalt. Ziet er wel netjes en verzorgt uit die manege. Kunnen ze daar ook overdag naar buiten ? Zodat je als je een keer niet kan, je paardje niet 24 uur in z'n box hoeft te blijven staan ? ( mss heb ik er overheen gelezen )

Verder wel bijgelezen, maar blijft niet echt hangen.

Vandaag weer gewerkt na 3 weken thuis gezeten te hebben, de puinz..i valt gelukkig mee , is te overzien. Maar hielt het maar vol tot een uurtje of 2. Toen kwam de hoofdpijn en nekpijn weer opzetten.
Morgen lekker vrij,vanwege ziekenhuisbezoek, moet naar de neuroloog voor me rug ( waar ik ook nog steeds last van heb ).

Peelie is dit wel intresant, of verveel ik je ook met mijn onzin, hahaha :D

Straks eens kijken of Donna weer wat beter loopt dan vrijdag. Het hele weekend hebben ze verder niet in de bak gelopen, eventjes rustig aan gedaan.
Morgen Baco weer rustig oppakken, eerst maar eens beginnen met longeren, beetje conditietraining eer ik er op ga, anders gaan we weer racen door de bak en kan dat even niet er bij hebben nu. Dus wie weet toch onderlinge wedstrijd eind deze maand, als me klachten teminste mee willen werken.

Nou verder heb ik even niks meer te vertellen. hahahahaha vanavond weer als ik terug kom van stal.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:30

nee ze kunnen daar na mijn weten niet na buiten freya dat is enige nadeel maar vriendin van me gaat er warschijnelijk ook staan met haar lease paardje dus dan kan je samen overleggen natuurlijk dus dat is wel fijn
en de ene is 185 incl alles per maand en de andere 238 per maand incl alles dus tja
en het ene is 9 km en de andere 18 dus zit wel verschil in natuurlijk

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:33

Das beide niet duur zeg!

Freya t is wel interessant hoor! :) Hahahahaha. Ben benieuwd of je gaat starten op de onderlinge!

Peelie voel je je al iets beter?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:34

nee idd vond ik ook gaan van de week hopelijk even kijken

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:23

joopiexx schreef:
Dieuwke1315 schreef:

Nou moet ik toegeven, dat een weekje met de hele school ziek zijn, misschien ook zelfs een beetje gezellig kan zijn. Mekaar wat fruitmandjes brengen, op ziekenbezoek en als het wat beter gaat gezellig samen uitzieken onder het genot van heerlijke filmpjes. :P Maarja, helaas niet erg realisitisch..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:25

Peelie schreef:
Fjorden vind ik helemaal niks...

Ik vind Welsh K he-le-maal geweldig. Als ik ooit nog eens voor een anders ras ga is het dat wel!!! Man, wat zijn die pony's machtig zeg!

haha
Ik vind Welsh K niet zo
Fjorden kunnen net als haflingers leuk zijn maar ook niet allemaal
(hier spreekt een fjorden en haflingereigenaar)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:27

moyra schreef:
Nee het geneest niet vanzelf.
Ze word donderdag geopereerd.
En daar kijk ik echt vreselijk tegenop.

sterkte meisje
is inderdaad behoorlijke breuk