Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dieuwke1315 schreef:Vind die reactie niet echt op zoveel slaan.. de meesten hier zeggen wat ze gaan doen in paardengebied hier of wat ze gedaan hebben. So what!?
Als je het niet leuk vind negeer je het toch lekker!?
Mijn mening!!
Peelie schreef:Sorrty ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ik heb niet het idee dat je bijleest oid. Het is voor mij (en ik neem aan voor andere) niet zo intresan om te lezen dat je weer les hebt en dat je je zo gaar haasten naar je paard.
Bijv, toen ik vroeg over je zadels. Dan heb je het een keer ergens anders over. dan is het intresand. Ik heb ook het idee dat je eigenlijk nooit reageerd op posts van andere mensen.
dus vertel eens een keer hoe de les is gegaan. niet dat die goed of niet goed is gegaan. We willen dan ook graag weten wat er dan wel of juist niet goed is gegaan..
joopiexx schreef:Ooh ik wil nog iets stoms vertellen..
Mn vriend zit in nieuw zeeland he, nu krijg ik net een sms van een jongen: Nu je toch vrijgezel bent kunnen we wel een keer daten
Themba schreef:dames dames keep it easy
rustig aan doen peelie! en vooral eerst aan jezelf denken ziek zijn is totaal niet leuk
heb ook de filmpjes van muppet gekeken maar ga mee met de reacties van al eerder! verder heb ik er weinig verstand van
nog een paar keer gefeliciteerd voor diezel en Tessa als ik het goed heb onthouden!
verder hier weinig te melden! maar eens bedenken wat we vanavond gaan eten!
Themba doet het super gister in de rijbak wezen rijden was weer even wennen en hij kwam ook paar keer flink in verzet! maarja heeft er ook bijna 4 maanden niet meer ingelopen dus ook wel logisch!
iemand nog maaltijd ideeen??
Dieuwke1315 schreef:Is dit wel interresant?!![]()
Een leraar op onze school heeft de mexicaanse griep, nu ben ik vrijdags 12 uur uit ipv. 13
joopiexx schreef:Dieuwke1315 schreef:Is dit wel interresant?!![]()
Een leraar op onze school heeft de mexicaanse griep, nu ben ik vrijdags 12 uur uit ipv. 13
Dan mag je hopen dat hij niemand op school heeft aangestoken anders ligt dalek de hele school plat!
Opzich niet erg wat extra vrij zolang je zelf die *(^&(&%(^**&()* griep maar nie krijgt
joopiexx schreef:Dieuwke1315 schreef:Is dit wel interresant?!![]()
Dan mag je hopen dat hij niemand op school heeft aangestoken anders ligt dalek de hele school plat!
Opzich niet erg wat extra vrij zolang je zelf die *(^&(&%(^**&()* griep maar nie krijgt
Peelie schreef:Fjorden vind ik helemaal niks...
Ik vind Welsh K he-le-maal geweldig. Als ik ooit nog eens voor een anders ras ga is het dat wel!!! Man, wat zijn die pony's machtig zeg!