Ik ben morgen jarig en word dan 17

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:@Nathalie: zie ik dat nou goed, heb je fotos geplaatst van de TEPELS van je paard! HAHA! Vind ze dat goed, dat je zomaar fotos zit te nemen daar?![]()
Vivalavida: is jouw paard zo moeilijk bij de tandarts? Ben trouwens wel benieuwd wat voor verdovingsmiddel hij haar heeft gegeven? Normale verdovingsmiddelen die je in de winkel kunt kopen werken niet zo heftig![]()
Ankie zonet gelongeerd, ze was superbraaf! Of misschien was ze wel zo braaf omdat ze geen conditie had, haha! Ik ben niet meer dan 10 minuten bezig geweest, alleen stap en draf, en ze stond helemaal te hijgen. Blijkbaar is haar conditie toch afgenomen in de 3 maanden dat ze stil heeft gestaan
Hinke schreef:![]()
Maar jij maakt dus echt haar uier schoon? Doe je dat alleen nu ze drachtig is, of altijd? Het schijnt dat je dat standaard moet doen bij je merrie, de tepels schoonmakenIk heb het nog nooit gedaan bij Ankie
Doe je dat met een borsteltje oid?
Ik ga naar bed, ben moe
Hinke schreef:![]()
Maar jij maakt dus echt haar uier schoon? Doe je dat alleen nu ze drachtig is, of altijd? Het schijnt dat je dat standaard moet doen bij je merrie, de tepels schoonmakenIk heb het nog nooit gedaan bij Ankie
Doe je dat met een borsteltje oid?
Ik ga naar bed, ben moe
Peelie schreef:Ik maak het vaak schoon bij mara voornamenlijk tussen de tepels/uiers. Zels als ze niet draagt omdat het nogal een zooitje word daartussen. Mara vind het heerlijk en gaat er helemaal voor staan