[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:58

Mara ziet er ook zo uit :P behalve haar uier dan... die ziet erniet zo uit... die heeft ook pas net 230 dagen gepaseerd dus nog haast geen uier aktiviteid.

Ik ben morgen jarig en word dan 17 :oo ik word oud :oo

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:45

Nora haar uier gaat ook echt hard ineens :D zaterdag was ie nog maar minimaal gezwollen en nu al best veel :D De kleine is nu echt in aantocht *\o/*

17 oud?? Dan ben ik wel heel oud ;( K word volgende maand 26 :+

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:05

nog ff leuke foto van vandaag :p

Afbeelding

Heb Noor haar staart ook maar weer ingevlochten.. Was echt weer te ranzig voor woorden.. k borstel m paar keer per week maar mocht niet baten.. dus maar weer de vlecht er in..

Afbeelding

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:31

Nora is leukkk!!

Lekker dikke buikies al zeg!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:56

pfff na een uur of 4 was vief eindelijk weer wakker!! arm beest.... ze liep alsof ze dronken was :P

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:01

Aaah gelukkig dat ze week wakker is! Alsof er niets is gebeurt ;) haha.

Ik heb vanavond weer heerlijk gereden :). Mevrouwtje liep lekker vlot door en we zijn maar eens begonnen aan het vragen van stelling etc.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:03

hihi... Mara moet ook altijd verdooft worden als de tandarts langs komt. Toen ze voor het eerst opgevoeld moest worden moest ze spierverslappers krijgen omdat ze zich veel te erg aanspande. De scan moest ook allenmaal snel snel snel... Werkt voor Mara absoluut niet. Voor haar moet je echt de tijd nemen.

Achja de eerst volgende keer misschien wel zonder... je weet maar nooit.

Ik ga naar mijn bedje :) doei doei.!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:05

@Nathalie: zie ik dat nou goed, heb je fotos geplaatst van de TEPELS van je paard! HAHA! Vind ze dat goed, dat je zomaar fotos zit te nemen daar? :P

Vivalavida: is jouw paard zo moeilijk bij de tandarts? Ben trouwens wel benieuwd wat voor verdovingsmiddel hij haar heeft gegeven? Normale verdovingsmiddelen die je in de winkel kunt kopen werken niet zo heftig :P

Ankie zonet gelongeerd, ze was superbraaf! Of misschien was ze wel zo braaf omdat ze geen conditie had, haha! Ik ben niet meer dan 10 minuten bezig geweest, alleen stap en draf, en ze stond helemaal te hijgen. Blijkbaar is haar conditie toch afgenomen in de 3 maanden dat ze stil heeft gestaan :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:13

ja dat gaat hard hoor... en ik ga over een poosje ook foto's maken van Mara's tepels... Maar ik ga nu echt naar bed!!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:21

Hinke schreef:
@Nathalie: zie ik dat nou goed, heb je fotos geplaatst van de TEPELS van je paard! HAHA! Vind ze dat goed, dat je zomaar fotos zit te nemen daar? :P

Vivalavida: is jouw paard zo moeilijk bij de tandarts? Ben trouwens wel benieuwd wat voor verdovingsmiddel hij haar heeft gegeven? Normale verdovingsmiddelen die je in de winkel kunt kopen werken niet zo heftig :P

Ankie zonet gelongeerd, ze was superbraaf! Of misschien was ze wel zo braaf omdat ze geen conditie had, haha! Ik ben niet meer dan 10 minuten bezig geweest, alleen stap en draf, en ze stond helemaal te hijgen. Blijkbaar is haar conditie toch afgenomen in de 3 maanden dat ze stil heeft gestaan :+

Ow ja hoor, Noor vind alles best := Ze tilt zelfs haar been op als ik haar uier schoonmaak dus mag ik ook vast wel foto maken :P Kan k r nog eens laten zien hoe ze er uitzag tijdens haar dracht :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:29

:+
Maar jij maakt dus echt haar uier schoon? Doe je dat alleen nu ze drachtig is, of altijd? Het schijnt dat je dat standaard moet doen bij je merrie, de tepels schoonmaken :P Ik heb het nog nooit gedaan bij Ankie :D Doe je dat met een borsteltje oid?

Ik ga naar bed, ben moe :Z

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 08:38

Gefeliciteerd Peelie! *\o/*

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 08:38

Deze zomer naar Italië :+:
Haf is nog steeds op komst hoor :P
Ik ga nu naar school :wave:

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 08:39

Hinke schreef:
Maar jij maakt dus echt haar uier schoon? Doe je dat alleen nu ze drachtig is, of altijd? Het schijnt dat je dat standaard moet doen bij je merrie, de tepels schoonmaken :P Ik heb het nog nooit gedaan bij Ankie :D Doe je dat met een borsteltje oid?

Ik zou van Pally dan een schop krijgen :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 08:57

Ik ben jarig :D 17!!!!

Ik maak het vaak schoon bij mara voornamenlijk tussen de tepels/uiers. Zels als ze niet draagt omdat het nogal een zooitje word daartussen. Mara vind het heerlijk en gaat er helemaal voor staan :P

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 09:59

Hinke schreef:

Ik maak die vrij regelmatig proper met plastic handschoenen, dan pulk ik het meeste er al vantussen, dan wassen met lauw water en nadien wat uiercreme om de boel zacht en proper te houden :') Amore vind het niet erg, Esquna ook niet, die moet ik altijd doen want mijn vriend zit daar niet graag met z'n vingers :+ En bij Zyta zou ik het dringend eens moeten doen := Ik heb het al geprobeerd maar dan heeft ze me bijna getrapt, maar aangezien onze band verbeterd is kan ik het best nog eens proberen :D

PROFICIAT PEELIE :D

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:31

GEFELICITEERD Peelie!!!! :D *\o/*

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:58

hihi LOL

ik heb allenmaal paardenspulletjes gekregen :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:06

Peelie schreef:
Ik maak het vaak schoon bij mara voornamenlijk tussen de tepels/uiers. Zels als ze niet draagt omdat het nogal een zooitje word daartussen. Mara vind het heerlijk en gaat er helemaal voor staan :P

Gefeliciteerd Peelie en dat je maar een grote meid mag worden, :D

Ik maak Donna haar tepels/uiers ook met regelmaat schoon, die tut van mij gaat er ook helemaal voor staan. En als ze de kans krijgt, tilt ze haar ene achterbeen ook nog op en gaat ze helemaal gebogen staan en dan die bovenlip - die kan ze dan niet meer stil houden, hahahaha
Nu ze drachtig is laat ze het wel toe, maar leuk vind ze het nu niet meer, ze kijkt me nu aan van he joh laat dat lekker ,hoeft niet hoor ... mag ook morgen wel.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:23

nee mara staat er nog steeds helemaal voor idd dat bovelipje :D en dan ze heen en weer waggelen omdat ze het zo lekker vind :D geweldig en dan omkijken als je stopt :P

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:24

Mystique zit vandaag op 268 dagen :))
ik vind dat ze een bescheiden buikje heeft :o
heb bij mystique nog nooit de tepels/uiers schoon gemaakt :)* wist niet eens dat dat moest zal morgen eens kijken of het vies is

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:51

Wat voor paardenspullen heb je gekregen, Peelie? :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:14

Peelie gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

K moet Boy zn koker schoonmaken, maar daar is hij niet erg op gesteld..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:27

heb je hengstige merries in de buurt??? gewoon een beetje van dat vocht opvangen en voor zijn neus houden dan laat hij hem zo zakken en zal hij het waarscheinlijk nieteens erg vinden.

Ik heb een oude rosborstel gekregen waar je je borstles heel goed meer school kan maken en voor als je paard verhaard. En zo'n glasfiber blok waar je van die heerlijke poepvlekken mee kan weghalen. Stijgbeugels met beugelriemen (had beugelriemen nodig krijg ik ook beugels :P) uhm verder wil ik HEEEEEEL graag een haflingerhalster. maar die heb ik niet gekregen :+