suusiejj schreef:jaah dat hek ook maar ook met lope eigenlijk alles, ik wil eigenlijk vant weekend wel weer op asje stappen ben het zo zat dat er telkens weer wat tussenkomt
eerst me pols enzo nu dit weer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:jaah dat hek ook maar ook met lope eigenlijk alles, ik wil eigenlijk vant weekend wel weer op asje stappen ben het zo zat dat er telkens weer wat tussenkomt
eerst me pols enzo nu dit weer
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jaah dat hek ook maar ook met lope eigenlijk alles, ik wil eigenlijk vant weekend wel weer op asje stappen ben het zo zat dat er telkens weer wat tussenkomt
eerst me pols enzo nu dit weerinderdaad kan het me goed voorstellen, zo lang op moete wachten voordat het mocht en nu mag het en kan het niet... erg frustrerend lijkt me
Monica_86 schreef:Nja wel voorzichtig zijn heh met je knie!
Maar meis ik ga slapen, morgen weer vroeg eruit!Tot morgen!!
Slaap lekker strakjes![]()
![]()
Monica_86 schreef:jah jij ook! jij hebt em ook maar 1x
doeidoei(gezellig dat je er weer bent)
Monica_86 schreef:Monica_86 schreef:Heb amber net weer gelongeerd, ENORM gevecht gehadtyp straks alles wel, moet eerst rustig worden weer, ben kwaad
![]()
Okay bijgekomen
Nou ik ging amber longeren met zn ouwe bit (gebroken). Eerste rondjes SUPER sloom, totdat ie echt niet meer wilde lopen! Hij was vast besloten geen stap te zetten! Als ik meeliep, liep met heeeeel veeeel moeite met me mee. zodra ik aanstalten maakte naar het midden te lopen, liep ie mee of stond ie stokstijf stil. Tikken met zweep haalde helemaal niks uit! Dat ging dus een half uur zo... ik werd er helemaal gestoord van, me ma (die foto's wilde maken) zei al "stop nou maar, doe morgen maar weer". Mja dan had hij gewonnen tuurlijk en zou ie morgen nog erger doen. Nog ruim kwartier zitten poedersuiker, toen ik zo geergerd was dak gewoon stond te janken. Omdak nie meer wist wat ik moest doen.
Toen kwam pa me helpen, ik bleef midden staan met longeerzweep, pa liep met hem over hoefslag. Liet ie los, Amber deed 5 stappen en kwam gewoon op mij af. Hij wilde echt niet!! De eigenwijs!! Dus pa draaide zich om en pakte em bij zn hoofdstel en heb flink tegen em staan schreeuwen en begeleidde em naar hoefslag *lees duwde, dwong*
Dat had Amber niet echt verwacht dus toen liep ie normaal over de hoefslag met zn oren in zn nek, hij begon wat te kouwen op bit en ging schuimen. Trok niet meer, liep supernetjes. Gedraafd/gegallopeerd en ging super! Beide kanten uiteraard.
Uitgestapt en op stal gezet. Dus was weer lekker eigenwijs beestje, maar gelukkig heeft ie niet gewonnen! Ben benieuwd hoe hij het morgen gaat doen
princesmax schreef:Hallo!! mag ik ook gezellig meepraten?![]()
Mijn naam is Fanny, ben 18 jaar en woon in boekel.
Mijn hobbys zijn uitgaan, veel winkelen!, hardlopen en natuurlijk mijn twee dikzakken: prinses maxima van het ruitersgat (v wallenstein) en Romy ( v. allacher ). Romy is nu 1jaar en 6 maanden oud, en max is 5 jaar het zijn beide merries. en verder weet ik zo ff niks te vertellen
mijn stiefbroer, dus dan kies ik voor het laatsteCitaat:? een lekker ding of ga je hem verzuipen?
Citaat:Hoi en welkom!
Ook van het Haflingerforum he?
Citaat:Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:
Heb amber net weer gelongeerd, ENORM gevecht gehad typ straks alles wel, moet eerst rustig worden weer, ben kwaad
Okay bijgekomen
Nou ik ging amber longeren met zn ouwe bit (gebroken). Eerste rondjes SUPER sloom, totdat ie echt niet meer wilde lopen! Hij was vast besloten geen stap te zetten! Als ik meeliep, liep met heeeeel veeeel moeite met me mee. zodra ik aanstalten maakte naar het midden te lopen, liep ie mee of stond ie stokstijf stil. Tikken met zweep haalde helemaal niks uit! Dat ging dus een half uur zo... ik werd er helemaal gestoord van, me ma (die foto's wilde maken) zei al "stop nou maar, doe morgen maar weer". Mja dan had hij gewonnen tuurlijk en zou ie morgen nog erger doen. Nog ruim kwartier zitten poedersuiker, toen ik zo geergerd was dak gewoon stond te janken. Omdak nie meer wist wat ik moest doen.
Toen kwam pa me helpen, ik bleef midden staan met longeerzweep, pa liep met hem over hoefslag. Liet ie los, Amber deed 5 stappen en kwam gewoon op mij af. Hij wilde echt niet!! De eigenwijs!! Dus pa draaide zich om en pakte em bij zn hoofdstel en heb flink tegen em staan schreeuwen en begeleidde em naar hoefslag *lees duwde, dwong*
Dat had Amber niet echt verwacht dus toen liep ie normaal over de hoefslag met zn oren in zn nek, hij begon wat te kouwen op bit en ging schuimen. Trok niet meer, liep supernetjes. Gedraafd/gegallopeerd en ging super! Beide kanten uiteraard.
Uitgestapt en op stal gezet. Dus was weer lekker eigenwijs beestje, maar gelukkig heeft ie niet gewonnen! Ben benieuwd hoe hij het morgen gaat doen
Girlgamer schreef:Bijna weekend
Girlgamer schreef:Ik heb ook geen vervelend werk, maar werk wel 40 uur per week.
Als je nog op school zit en ook nog eens de zaterdag moet werken, dan lijkt me dat wat minder.
Eej Fanny, Gemert ligt toch bij Nuenen? Staan je paarden daar of woon je daar zelf?
JoDy1991 schreef:Hallo, ga straks naar nieuwe stageplek