[HK] Haflingerklets

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:32

Het zou heel handig kunnen zijn, maar hij bakt thuis alleen maar eieren en dat kan ik zelf ook wel..

Anoniem

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:34

WHAHAHA! ooh wat erg!!
dwing hem om een duur gerecht te maken dan O:)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:44

ohh dames ik wil ook een kok in huis haha ;)
wij hebben net nieuwe auto gekocht nou ja voor ons nieuw haha het rijd en dat is het belangrijkste haha ;) morgen weer naar stal vandaag even mijn laatste vrijdagje morgen op mijn nieuwe werk beginnen! wil eingelijk gaan tekenen maar ik kan dat niet haha ;)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:50

hoooww had ik maar een boom met veeel euroos!
Er staan zoveel leuke haffies te koop met een hoog hebbe hebbe gehalte!
K zou er nog wel eentje bijwillen..

Ik droom nog even verder :z

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:55

Peelie schreef:
ik ben helemaal niet verwend... Ik moet alles zelf doen.

heb geen brommer of scooter ben dus altijd op de fiets. Ik moet mara zelf betalen (stalling ed) als ik iets wil regelen kwa vervoer met ik daar zelf achteraan...

:oo ik heb het zo hard :oo ;(

Maar ik fiets ook weer want ben 2 mnd geleden kei hard (2x achterelkaar) op mn plaat gegaan met mn brommer en durf er niet meer op!!!!! Stalling, voer etc. betalen mn ouders want mn pony staat ook op mn vader zn naam :D :D Maakt niet uit want dan istie nog steeds van mij omdat ik op m rij en alles met m doe en papa m afentoe eens voor de wagen zet (en dan rij ik zelf ook nog :)) ) maar fietsen blijf ik toch echt doen tot k mn rijbewijs heb :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:59

het achterkantje van mn tragus piercing is weg :\ ik hoop dat ie niet helemaal binnen in mn oor zit ofzo :\ voel niks maar toch... ieh eng idee :x

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:03

ohh bahh dat is een eng idee :S

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:20

VivaLaVida schreef:
het achterkantje van mn tragus piercing is weg :\ ik hoop dat ie niet helemaal binnen in mn oor zit ofzo :\ voel niks maar toch... ieh eng idee :x

ieuw ieuw ieuw :( moet er niet aan denken :oo

Laatst ook kom ik uit mijn bed blijkt mijn oorbel open te staan :oo en dus het hangertje weg. Ik opzoek gegaan in mijn bed en gelukkig lag hij daar. Ik zou deze niet kwijt willen raken... Heb ik gekregen van mijn allerliefste vriendje :D

Die kleine uk van een broertje (8) staat gewoon gituarhero te spelen :oo

Ik moet er trouwens niet aan denken dat het balletje van mijn navelpiercing af gaat en dat ik heel de piercing kwijt raak. Dan ga ik huilen :P

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:31

Ben bezig met een nieuwe stal voor mijn haffie... lekker 24/7 buiten hoop dat het wat word! stuk dichterbij dus dat is ook een voordeel!!! hoor het eind deze week of ze een plekje voor mij hebben! ben erg benieuwd is lekker op fiets afstand kleinere groep dan waar die nu staat! ben benieuwd!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:26

chipieke schreef:
@Viva: super gefeliciteerd :D

Voor degenen die interesse hebben in het zadel dat ik gekozen heb, het is de FRA Courville :D Foto's heb ik niet want het zadel lijkt nog aan niemand verkocht te zijn :+ Het is echt een nieuwe soort en ga dus zondag ook foto's plaatsen van dat ding. Raar hoe ik zo van mening veranderd kon zijn :D

Wie rijdt er hier boomloos? Lees hier en daar dat de zwaardere ruiters op zo'n zadel zeker niet mogen lichtrijden wegens de drukverdeling van de pad. Als een geluk zit het zadel heel zacht en stevig en zal doorzitten niet zo'n ramp zijn :')

Ik heb een boomloos gehad, erg fijn zadel! Heb er alleen een wintec voor gekocht, omdat ik bedacht dat als ik mijn haflinger ging inrijden ik wel graag wat steviger wil zitten.
FRA courville zegt mij idd niks, lijkt hij op een barefoot of is het een heel ander zadel? Over dat verhaal van zwaardere ruiters en boomloze zadels: mensen zeggen zoveel. Men zegt ook wel eens dat je helemaal niet boomloos moet rijden omdat het altijd slecht voor de schoft zou zijn. Ik zou het gewoon ff in de gaten houden, of misschien over een poosje haar rug na laten kijken, voor de zekerheid.
Ben benieuwd naar je foto's!

MaaykeKramer schreef:
Ben bezig met een nieuwe stal voor mijn haffie... lekker 24/7 buiten hoop dat het wat word! stuk dichterbij dus dat is ook een voordeel!!! hoor het eind deze week of ze een plekje voor mij hebben! ben erg benieuwd is lekker op fiets afstand kleinere groep dan waar die nu staat! ben benieuwd!

Ideaal!! Ik zag dat je ook een topic had gestart over een hitactief stal: is dat deze stal?

Ik moet deze week eigenlijk iets heel belangrijks inleveren op school, en ik moet daarnaast ook nog 20 uur werken.... En ik wil eigenlijk ook deze week elke dag naar ankie om te kijken of alles goed gaat op haar nieuwe stal! Dat gaat dus niet allemaal lukken denk ik...

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:23

Je moet natuurlijk wel in de gaten houden, hoe is het zadel opgebouwd, vele zadels lijken op elkaar en dan gaat het om de Cheyenne model van Barefoot. Maar een verschil: Barefoot heeft een speciale vps systeem ingebouwd, hiermee staat Barefoot toch wel voorop qua drukverdeling.

vele boomloze zadels hebben geen ingebouwde bescherming waardoor vaak problemen ontstaan.

Wat het vps systeem precies is, bekijk mijn website, op home page staat hier info over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:40

Peelie schreef:
VivaLaVida schreef:

ieuw ieuw ieuw :( moet er niet aan denken :oo

Laatst ook kom ik uit mijn bed blijkt mijn oorbel open te staan :oo en dus het hangertje weg. Ik opzoek gegaan in mijn bed en gelukkig lag hij daar. Ik zou deze niet kwijt willen raken... Heb ik gekregen van mijn allerliefste vriendje :D

Die kleine uk van een broertje (8) staat gewoon gituarhero te spelen :oo

Ik moet er trouwens niet aan denken dat het balletje van mijn navelpiercing af gaat en dat ik heel de piercing kwijt raak. Dan ga ik huilen :P

hij lag in mn bed :P het achterkantje!!

ik heb ook vaak dat het balletje van mn tongpiercing eraf gaat.. heb je die ineens in je mond :P

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:18

@ Viva: Gelukkig lagtie in je bed!! :D Voor 't zelfde geld zittie in je oor :))

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:53

zo ben ik ook weer even :P
de hengsten comisie komt zo voor palmyra kijken moet haar even voor brengen :P
mij benieuwe wat ze over 21 jarige palmyra zeggen:P

ik heb trouwens me scooter + setivicaat + de kosten er aan betalen me ouders en me auto + rijbewijs ook :P
sommige zeggen dat ik verwend ben :P

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:24

Hier even een foto van Mystique met haar mooie buikje vandaag gemaakt

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:26

oeh lekker buikje!!
armani ging net de hele tijd meerennen+bokken in de wei naast de bak toen ik vief reed... sukkel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:27

Stravero schreef:
@ Viva: Gelukkig lagtie in je bed!! :D Voor 't zelfde geld zittie in je oor :))

jaaa ieeehh ik moet er niet aan denken... moeten ze zometeen operatief je hoofd openmaken om hem uit je hersenpan te halen :P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:20

;) Euh vivalavida, je oorlel is toch niet direct verbonden met je hersenpan? :+

Mystique: OMG Ik hoop dat hij toch wel drachtig is he? Haar buik ziet er nogal ehmm opgeblazen uit! :P

Ik ben als een gek aan het typen voor dat stomme verslag voor school nav een 'onderzoek' dat ik had gedaan, en hoe langer ik er mee bezig ben hoe duidelijker het wordt dat het werkelijk helemaal nergens op slaat! Het hele onderzoek slaat helemaal nergens op! Niet dat mijn begeleider dat iets kan schelen, want die gaat volgens mij toch mijn verslag niet lezen, maar goed. En dit noemen ze dan een universitaire studie :n

Vanavond ga ik ankie lekker longeren, moet eigenlijk nog veel typen, maar dat kan ik morgen ook nog wel doen :+

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:42

Mystique: Wat een heerlijk buikje al :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:04

vief is stoned :P de DA had haar een rustgevend middel gegeven v oor de tanden te doen...
ze ziet er nu zo uit :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:05

Hinke schreef:
;) Euh vivalavida, je oorlel is toch niet direct verbonden met je hersenpan? :+

Mystique: OMG Ik hoop dat hij toch wel drachtig is he? Haar buik ziet er nogal ehmm opgeblazen uit! :P

Ik ben als een gek aan het typen voor dat stomme verslag voor school nav een 'onderzoek' dat ik had gedaan, en hoe langer ik er mee bezig ben hoe duidelijker het wordt dat het werkelijk helemaal nergens op slaat! Het hele onderzoek slaat helemaal nergens op! Niet dat mijn begeleider dat iets kan schelen, want die gaat volgens mij toch mijn verslag niet lezen, maar goed. En dit noemen ze dan een universitaire studie :n

Vanavond ga ik ankie lekker longeren, moet eigenlijk nog veel typen, maar dat kan ik morgen ook nog wel doen :+

haha er zit nog een trommelvlies tussen ja :P was ook grapje

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:53

Gelukkig heb je je achterkantje gevonden!

Ponylief was druk vandaag met buitenritje niet te geloven..
Kleine herrieschopper is het.. Jammer genoeg was het niet zulk lekker weer..

Nu ga ik even mn haar uitspoelen, want daar zit verf in voor blonde plukjes!
Was eindelijk mn haar uitgegroeid :+

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:12

Ik heb vanochtend al gereden voor de buien want ik dacht dat de paardenclub vanavond toch niet door zou gaan vanwege 't weer. Maar het is hier opgeklaard dus gaattie wel door, is niet erg mijn bikkel wil wel 2x voor me werken op 'n dag hahahaha :D

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:13

Kom ik weer eens binnenvallen...
Alles goed hier, en met de paardjes?
Al dikkere buikjes? :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:36

:j Hier zeker dikkere buik :D en Dikkere uier :D

Afbeelding Afbeelding

Verder nog heerlijk gereden vanmorgen (op Levera) Ging echt super goed, alleen toen Madeleine met Sifra de bak uit ging heeft ze ff lopen bokken en stressen maar was snel weer over en liep ze weer perfect! Verder vanmorgen heelijk zonnetje gehad! was gewoon warm :D tegen de middag werd het helaas wel bewolkt..