Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Peelie schreef:ik ben helemaal niet verwend... Ik moet alles zelf doen.
heb geen brommer of scooter ben dus altijd op de fiets. Ik moet mara zelf betalen (stalling ed) als ik iets wil regelen kwa vervoer met ik daar zelf achteraan...ik heb het zo hard
![]()
VivaLaVida schreef:het achterkantje van mn tragus piercing is wegik hoop dat ie niet helemaal binnen in mn oor zit ofzo
voel niks maar toch... ieh eng idee
chipieke schreef:@Viva: super gefeliciteerd![]()
Voor degenen die interesse hebben in het zadel dat ik gekozen heb, het is de FRA CourvilleFoto's heb ik niet want het zadel lijkt nog aan niemand verkocht te zijn
Het is echt een nieuwe soort en ga dus zondag ook foto's plaatsen van dat ding. Raar hoe ik zo van mening veranderd kon zijn
![]()
Wie rijdt er hier boomloos? Lees hier en daar dat de zwaardere ruiters op zo'n zadel zeker niet mogen lichtrijden wegens de drukverdeling van de pad. Als een geluk zit het zadel heel zacht en stevig en zal doorzitten niet zo'n ramp zijn
MaaykeKramer schreef:Ben bezig met een nieuwe stal voor mijn haffie... lekker 24/7 buiten hoop dat het wat word! stuk dichterbij dus dat is ook een voordeel!!! hoor het eind deze week of ze een plekje voor mij hebben! ben erg benieuwd is lekker op fiets afstand kleinere groep dan waar die nu staat! ben benieuwd!
Peelie schreef:VivaLaVida schreef:het achterkantje van mn tragus piercing is wegik hoop dat ie niet helemaal binnen in mn oor zit ofzo
voel niks maar toch... ieh eng idee
ieuw ieuw ieuwmoet er niet aan denken
![]()
Laatst ook kom ik uit mijn bed blijkt mijn oorbel open te staanen dus het hangertje weg. Ik opzoek gegaan in mijn bed en gelukkig lag hij daar. Ik zou deze niet kwijt willen raken... Heb ik gekregen van mijn allerliefste vriendje
Die kleine uk van een broertje (8) staat gewoon gituarhero te spelen
Ik moet er trouwens niet aan denken dat het balletje van mijn navelpiercing af gaat en dat ik heel de piercing kwijt raak. Dan ga ik huilen
Hinke schreef:Euh vivalavida, je oorlel is toch niet direct verbonden met je hersenpan?
![]()
Mystique: OMG Ik hoop dat hij toch wel drachtig is he? Haar buik ziet er nogal ehmm opgeblazen uit!![]()
Ik ben als een gek aan het typen voor dat stomme verslag voor school nav een 'onderzoek' dat ik had gedaan, en hoe langer ik er mee bezig ben hoe duidelijker het wordt dat het werkelijk helemaal nergens op slaat! Het hele onderzoek slaat helemaal nergens op! Niet dat mijn begeleider dat iets kan schelen, want die gaat volgens mij toch mijn verslag niet lezen, maar goed. En dit noemen ze dan een universitaire studie![]()
Vanavond ga ik ankie lekker longeren, moet eigenlijk nog veel typen, maar dat kan ik morgen ook nog wel doen