Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:Me zusje heeft het gevraagt over de ponyclub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en de vader van het meisje aan wie ze het vroeg !!!!! die was niet thuis !! .. maar d'r moeder heeft ze laten meelezen want dat vroegen wij !! en nu gaan ze overleggen d'r moeder en haar vader als d'r vader thuis is.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah:D hoop zo dat het mag.. ponykamp gaat dan wss niet met haffie, maar wel op club wohoeoeoe ! ALS HET MAG TEMINSTE :p
HAFxGEK schreef:TJEEEEL
Wentos schreef:Hallo allemaal!
Ga morgen of vanavond nog wel ff bijlezen, maar wou even m'n touwhalster laten zienAlleen volgens mij heeft Assunta echt een mega hoofd
want dit is een full, maar misschien had ze wel xtrafull moeten hebben..
Naomi_Haffie schreef:
de bruine met groene variant
óf
de groene variant
óf
het is voor een shetlander vandaar
Jotee schreef:lotteluvah schreef:De eerste.
Jap!
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:TJEEEEL
Gitsefrits.
Jotee schreef:Dooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeegie!
girlchat11 schreef:whihiwi dit is echt erg...!
Naomi_Haffie schreef:tjell was het leuk ?
sorry dat ik je net ''negeerde'' maar ik zag je niet![]()
!
waaa ik ben nu zooo hyper he , ik hoop dat het mag. denk het wel , want het kost hun wss geen tijden geen geld
TjelleBieb schreef:Naomi_Haffie schreef:tjell was het leuk ?
sorry dat ik je net ''negeerde'' maar ik zag je niet![]()
!
waaa ik ben nu zooo hyper he , ik hoop dat het mag. denk het wel , want het kost hun wss geen tijden geen geld
Isgoed joh.
Zal echt leuk zijn als het mag, en weetje wat me trouwens is opgevallen..
Je turkse-getyp is al wat verbeterd.
HAFxGEK schreef:TjelleBieb schreef:
Gitsefrits.
Okee,![]()
Die hebt ik nog nooit gehoord,
Naomi_Haffie schreef:ja mij ook! dat getyp van die nieuwe [ sorry ben je naam even vergeten ] is wat irritanter dan mijné vind ik :p
HAFxGEK schreef:Weetje Tjel
HAFxGEK schreef:Ik heb vandaag, zo'n groene huiskamerSjaal gekregnvan m'n vriendin
Naomi_Haffie schreef:groen is zn lekkere kleur, alleen heb al een groen dekje vandaar