Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Hinke,
Ouderweds gebouwd is Mara apsoluut niet. Kijk maar in mijn proefiel. Ze is op het moment wat vol van het goede leven en de beeb.
stubeck schreef:Stubeck: Ruin, niveau vroeger M1, wat is het niveau nu?
niks we hobbelen alleen nog voor de fun
Yvank_ schreef:Celine: Pas ingereden maar wat is haar afstamming ? 1400
Mara: Geen wedstrijd ervaring, en zoals ik van mystica begrijp afgekeurde vader 1500
Stubbeck: 1000 vanwege leeftijd
Ankie: Pas ingereden wel goede vader, 1750
Ewalda: wel al wat ouder maar wel stamboom+ wedstrijdresultaten 2000
Peelie schreef:Yvank_ schreef:Celine: Pas ingereden maar wat is haar afstamming ? 1400
Mara: Geen wedstrijd ervaring, en zoals ik van mystica begrijp afgekeurde vader 1500
Stubbeck: 1000 vanwege leeftijd
Ankie: Pas ingereden wel goede vader, 1750
Ewalda: wel al wat ouder maar wel stamboom+ wedstrijdresultaten 2000
Mara heeft wel degenlijk wedstrijd ervaring... ik heb een cros met haar gereden en springen en dressuur. Wel eens waar allenmaal onofficeel meer wel groote evenementen.
Hinke schreef:Omg, er zit wel heel veel variatie in de taxaties. De een schat ankie op 1750 en de ander op 1300 euro.
Yvank_ schreef:Hinke schreef:Omg, er zit wel heel veel variatie in de taxaties. De een schat ankie op 1750 en de ander op 1300 euro.
Deels ook kwestie van smaak denk ik
Citaat:- Maximaal 2 foto's per post
- Niet meerdere posts onder elkaar plaatsen als je meerdere paarden hebt, maximaal 2 foto's de rest als link.
- Eerst minimaal 3 andere pony's taxeren voordat je, je eigen pony laat taxeren (meer is natuurlijk altijd leuk voor andere mensen)
- Geen foto's quoten
- Het kan zijn dat je het niet eens bent met de taxaties die worden gegeven, het is niet de bedoeling om er dan over in discussie te gaan. Bedenk dus eerst goed of je, je haflinger hier wil posten.