Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:
Ik vind alleen die lippen zo zoeloe
Anseltje schreef:
het is maar wat je lkker vind
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:Nouhou, we gaan morgenochtend naar de macdonalds eten.
De jongens gaan een Macmenu nemen omg 9 uur!!!! s'ochtends
Iedereen mag mij wakker maken voor een mac chicken
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:
WOWWW
knabbelgirl schreef:Ik heb even geen tijd om bij te lezen. De DA komt zo, en daarna ga ik door naar van Baalen, dus ik kom even gedag zeggen.
doei doeiFijne feestdagen en als ik tijd heb doe ik even uitgebreid verslag
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:
sneeuwde het zo hard bij jullie gitt ?bij ons niet veel
k word echt blij van die witte bomen
Nee maar wel genoeg zodat heel de achtertuin wit was
TjelleBieb schreef:Jup, gaat altijd zo met onze meetings.
Anseltje schreef:afdrogen?arme gitt
druk gehad met je vriendje?
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:
WOWWW
lotteluvah schreef:Gister gingen we jensen kijken. Zo'n oud mannetje vet zo met zo'n stokkie Ik ga je spanken ik ga je spanken
Omg ik had het niet meer..
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:Ik heb even geen tijd om bij te lezen. De DA komt zo, en daarna ga ik door naar van Baalen, dus ik kom even gedag zeggen.
doei doeiFijne feestdagen en als ik tijd heb doe ik even uitgebreid verslag
Heeel heeel veel plezier meid!
Naomi_Haffie schreef:leuk leuk
ik had vandaag eigenlijk vrij , krijgen we vorige week een brief dat we toch naar school moeten, omdat ze bang zijn dat ze anders een boete krijgenk vond echt dat ze het niet kunnen maken, een beetje zeggen en in het jaarboekje zetten dat we dan vrij zijn, en vervolgens een brief krigjen dat we gewoon naar school moeten
Naomi_Haffie schreef:leuk leuk
ik had vandaag eigenlijk vrij , krijgen we vorige week een brief dat we toch naar school moeten, omdat ze bang zijn dat ze anders een boete krijgenk vond echt dat ze het niet kunnen maken, een beetje zeggen en in het jaarboekje zetten dat we dan vrij zijn, en vervolgens een brief krigjen dat we gewoon naar school moeten