Ik zit NU nog in de trein. Er lag een betonnen paal, MIDDEN op het spoor
Heb nu al 1,5 uur vertraging en zit ergens in the middle of nowhere voorbij Eindhoven. De trein mag dadelijk terug naar Eindhoven en dan moet ik nog een trein naar Maastricht zien te pakken.
Ben pas om half 3 thuis en moet morgen om half 9 beginnen
Is prima! We kunnen anders ook in het grote veld (als je dat aandurft)? Daar kun je echt mooie foto's maken zonder stoorzenders (buiten een paar verdwaalde schapen en lammetjes)
Ja is goed Deborah, we kijken wel ff hoe braaf die is, zou wel een hele overwinning voor mij weer zijn! Ben tot nu toen al twee(!) keer met 'm over een heel groot veld gestapt!
En ik wil ook water foto's >:D
Ga trouwens vrijdag morgen een kwpn-er rijden x'D Ik moet op haar met kamp rijden, dus leek het ons verstandig als ik 'r ff uit zou proberen haha. Alleen gaat 't nog wat worden met opstappen, ben die hoogte niet gewend
Jolie 'Onze' oude taart haha. Is pas 23 geworden maar buiten gedraagt ze zich nog als een jong bloempje haha, racen dat dat beest kan!
PeerAppel
Geplaatst: 16-04-14 21:33
Mooie foto Deborah! Wat voor camera heb je? Tamara, ja lastig he die hoogte! Vind ik met Peggy ook. Gewoon even een krukje pakken. Tegenwoordig lukt dat me zelfs met mijn korte beugels die ik op Peg heb. Je kunt het!