Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
littlesannie schreef:sorry dat ik het zeg maar begin te merken dat er weer heel veel mensen zijn die gewoon hun foto's dumpen en voor de rest nergens op reageren...wil echt niet zeuren maar vindt ik gewoon jammer.
Faringo schreef:viel mij ook op toen ik mijn bijleespost aan het maken was inderdaad.
Maaike_Melis schreef:Klopt. Was mij ook opgevallen. Vind ik ook erg jammer. Ook was het mij opgevallen dat er soms maar op een paar foto's gereageerd wordt en de rest van de foto's worden weggewuifd. al is een haflinger niet zo mooi of is de foto niet zo mooi, de eigenaar/eigenaresse is er wel heel blij mee en vindt het leuk als er wel gereageerd wordt.
Ik wil ook geen verwijten maken maar het was zo leuk dat we echt een groep waren (die groeide en groeide) en dat we het allemaal zo goed kunnen vinden met elkaar en zo leuk met elkaar kunnen praten.
littlesannie schreef:Maaike_Melis schreef:Klopt. Was mij ook opgevallen. Vind ik ook erg jammer. Ook was het mij opgevallen dat er soms maar op een paar foto's gereageerd wordt en de rest van de foto's worden weggewuifd. al is een haflinger niet zo mooi of is de foto niet zo mooi, de eigenaar/eigenaresse is er wel heel blij mee en vindt het leuk als er wel gereageerd wordt.
Ik wil ook geen verwijten maken maar het was zo leuk dat we echt een groep waren (die groeide en groeide) en dat we het allemaal zo goed kunnen vinden met elkaar en zo leuk met elkaar kunnen praten.
+1 ookal ben ik er ook later bij gekomen....
paljaslaura schreef:@littlesannie, dankje! Met vingerverf haha
Ik probeer trouwens altijd op de 10 voor mij ong te reageren...
novito schreef:@paljaslaura ik had op jou profiel gekeken. LEUK!!! hoe heb jij dat gedaan van zolang al samen??
littlesannie schreef:paljaslaura schreef:@littlesannie, dankje! Met vingerverf haha
Ik probeer trouwens altijd op de 10 voor mij ong te reageren...
haha oke misschien ga ik voor ruiterkamp dit jaar maar roze hartjes op mijn haf maken met vingerverf.. voor de poetswedstrijd(jaja 15 jaar gaan ook naar nog op kamp omdat het leuk is
) tenimnste als ik haar erna mag wassen...