Waren lieve brandweermannen en politie hoor, deden het goed en waren lief en rustig voor kyra. 2e wagen was onderweg. Was heel erg schrikken. Kwam tegelijk met de brandweer kyra zag me, gelijk een zielige hinnek. Dierenarts is ook geweest, longen klonken schoon, temp was goed en ze belasten met lopen al der benen. Ze heeft een injectie pijnstilling gehad. Hopelijk loopt ze morgen ook nog goed eb geen dikke benen. Ze is heel erg moe.
Er stond draad met stroom erop langs de kant gewoon. De weide is omringt daarmee. En ze hoeven niet uit de sloot te drinken want er staan 4 speciekuipen die elke dag gevuld worden. Dus of eigenwijs en er onder door of uitgegleden/gerent. Toen ik er zelf nog niet was en de brandweer ook niet. Bekend bij de politie Ach de arme meid was toen we rond 5 uur er waren dood moe.
En zo zag ik eruit na het helpen om Kyr uit de sloot te krijgen. Trok aan der halstertouw samen met een brandweerman en derest aan de banden (politie, brandweer en staleigenaar). Me meisje is echt moe morgen kijken hoe het gaat in de ochtend vroeg want we gaan met peep paar daagjes weg. Staleigenaar zorgt voor der maar als er morgen wel wat is rijden we gewoon heen en weer. http://www.mijnalbum.nl/Foto-ISWGQIEH.jpg
Knappe shanti gezien lekker in het bos. Bo ook lekker in het bos en mooie lange manen. Een stijgerende haf.
Rox87
Geplaatst: 29-07-12 20:19
Leuk topic zeg!! Kon ik helemaal niet! ( ) Wat een onwijs mooie Hafs komen hier voorbij! Ik zal mijn knapperts ook even posten
Abel van Nieuw Leven
Wodan
Nathalie83
Geplaatst: 29-07-12 20:42
@Amanda, heb er op die foto idd een barebackpad op liggen @hilly, haha nobbi had geen zin in rijden @MarliesFloor, Jep bedoelde idd afstamming Ah een Adidas, vond haar veel weg hebben van een haf die bij ons op stal heeft gestaan maar dat was idd ook een Adidas @wendy, lekker het bos in geweest. @Maaikee, Mooie foto in het bos @Marlis & Horsii, Jeemig.. das schrikken zeg!! Gelukkig goed afgelopen! Misschien wou ze wel ff proberen of ze ook geschikt zou zijn als zeepaardje @Rox87, Welkom en leuke haffies heb je!
plaaggeest01
Geplaatst: 29-07-12 20:59
Amino !!:) 4 jaar even weer leuke foto van hem!!
marlies405
Geplaatst: 29-07-12 21:01
Allemaal knappe hafs in het bos, jaloers hier alleen maar polder en een hoop asfalt! Arme Kyra in de sloot. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Hopelijk heeft ze er van geleerd. Hoe gaat het met Peeps? Welkom Abel en Wodan. Mooie mannen heb je hoor! Amino, WOW wat een lekkerding! Mooi donker van kleur en die manen
Knappe Amino!!! Mooie foto's van Kanjer!! (maaruh, max 2 foto's per dag jongens... (zie openingspost))
Wij vandaag ook een ritje gedaan.. Wat begon als een prachtig zonnig ritje....
Eindigde in een zwem ritje
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 21:27
Wat is Amino een geweldig beest zeg. Kanjer aan het rijden, ziet er goed uit zeg. Met peep gaat het goed. Weer opgepakt 2x priveles per week beide 1x en morgen tot donderdag naar eht strand. Mocht het niet goed zijn met kyra ivm de sloot rijden we gewoon elke dag heen en weer naar Kyra vanaf de camping waar we zitten. Nathalie in de regen terug. Hier regent het nu pas.
Ja hoor! Heb een halfzusje van hem van bij Henk vandaan . Mijn merrie heeft er ook 3 maanden gestaan, dus heb Aron en Pino daar veel gezien afgelopen jaar (spring regelmatig eens binnen ook)!
Nathalie83
Geplaatst: 29-07-12 21:56
Hadden het idd niet verwacht.. Zelfs buienradar had het niet verwacht
plaaggeest01
Geplaatst: 29-07-12 21:58
Ine23 schreef:
Ja hoor! Heb een halfzusje van hem van bij Henk vandaan . Mijn merrie heeft er ook 3 maanden gestaan, dus heb Aron en Pino daar veel gezien afgelopen jaar (spring regelmatig eens binnen ook)!
o haha leuk ja pino is nu niet meer van henk hij staat nu bij mij in drenthe
Ine23
Geplaatst: 29-07-12 21:59
Weet ik, ik ga je even pb'en! Anders gaan we teveel offtopic!
De buienradar zegt hier ook vaak dat het droog zou gaan blijven... maar dan regent het alsnog