Vond deze zo gaaf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
asje86 schreef:wel van haflingerdag, nog meer mensen?
sanowa schreef:Wij zijn ook weer terug.
Vrijdag 180 en 186 punten gereden.
Zondag 177 en 194 punten.
Ik zou zondag eigenlijk ook springen maar dat ging niet door, weet iemand of ik nu m'n geld ook nog teruggestort krijg?
stephanie_19 schreef:Wij zijn ook weer thuis, moe maar voldaan!
Super trots op mijn pony 3 winstpunten erbij en een heerlijke buitenrit gemaakt!
Als het volgend jaar weer is dan zijn we weer van de partij
Ook twee hele mooie hengsten gezien.
_Caitlinnn schreef:Cynn_x schreef:Je deed ook mee met springen, toch? Van het springen heb ik grotendeels (volgens mij bijna alles) op de foto gezet. Met de dressuur was ik lang weg, pony terug brengen. En bij cross etc ben ik niet meer bij geweest.
Jade 60 cm, had zwart aan en mijn pony ook.. en had knotten
suffie schreef:Haflinger: groot, bruin zadel en hoofdstel, rood Scapa dekje.
Ruiter: zwart/wit met blauwe bodyprotector en waarschijnlijk boven elke sprong haar mond open
Jill reed de 60 cm met Cato en ikzelf de 80 cm.
_Caitlinnn schreef:Yeah that's me! Erg charmant hoofd heb ik daar hahahha!
Heb je er nog meer?
Nala26 schreef:Was een leuk weekend! al was het wel errrruuuggg koud in de trailer slapen! jammer dat er idd. zo weinig bleven slapen, was wel beetje saai in de avonden...
Ik heb mn 2 eerste puntjes is de B gereden! Trots op mn pony! ze was heel braaf voor eerst zo op vreemd terrein. ( alleen erg loperig zo nu en dan...)
iedereen gefeliciteerd met de resultaten!
zijn er van vrijdag trouwens geen foto's van de B gemaakt? zie op de site vanaf L1 nl. pas foto's staan en volgens mij staan ze op volgorde?
WenK schreef:Over welke site hebben jullie het? Met foto's?