na een slapeloze nacht hier even een berichtje.
Gisteravond toch de DA gebeld voor wat tips en wat hij dacht.
Alles uitgelegd en ze had ondertussen al 38.4! DA zei ik zou waken, ik geef je geen zekerheid dat het komt, maar het veulen is zo te horen aan het draaien en gaat in de positie liggen om eruit te komen! Dus goed in de gaten houden!
Dus wij zijn gebleven! Spullen gehaald en gaan zitten! Ze was tot 12 uur half 1 best stil.
beetje heen en weer lopen enz, toen gingen we in de auto liggen want ik kreeg het koud.
Raampje open en luisteren.. toen ging ze opeens allemaal lopen in de stal, 2x gaan liggen..nja best !
Toen om half 2 werd ik wakker van Angel, ze bromde echt heel hard en zeker wel 4 a 5 keer.. ( het geluid dat ze vaak maken als ze eten krijgen ofzo zeg maar of als je bij ze komt )
Ze lag me aan te kijken van help. Ik de stal ingegaan even erbij gezeten maar al snel kwam ze overeind.
Uiers waren helemaal niks, geen kegels niks.. Haar vagina was best lang en dik vond ik.. Besloten om nog even te blijven.
om half 6 werd ik wakker en stond ze gewoon heel vrolijk. toen zijn we naar huis gegaan!
Ik ga vanmiddag weer kijken en ga even een lang stuk met haar wandelen, misschien dat het een beetje werkt aangezien ze 24/7 op stal staat..