Nou, morgen en overmorgen komt er een dikke Nike spam Eva komt logeren (E_nalanta)en, ik heb er een bijrijd hafje bij Deze:Aan mij de eer om pony dressuurmatig wat soepeler en met meer achterhand gebruik te krijgen
Super mooi/gaaf westernzadel zeg!!Ik ook nog keertje met 2 van dinsdag LunaLuna oefend voor race eend
Wat een geweldig mooie haffies weer.Peeps en kyra:ze mochten weer t land op, peeps vond t niet zo leuk die wou weer naar binnen.want staat amper gras meer onkruid.
Lijkt het nou zo of krijgt Kyra donkere maantjes? Hier mijn meisje gisteren, na een geslaagde wasbeurt!Ze is nu 3 jaar en begint eindelijk een lichaam te krijgen die fatsoenlijk in verhouding is.. en door het beleren komen er ook al meer spiertjes door. Mijn baby wordt eindelijk paard
Nog 2 van mn knappe maatje Nike:Zitten, nog maar 2 daagjes op getraind en de klassieke buiging.... zo onwijs netjes
@Laurah: Ze zijn nu nog bruin, maar grote kans dat ze gewoon nog helemaal wit worden hoor.Hele leuke haffies weer voorbij zien komen
Nike is zo mooi! En Beau is ook echt een fotomodel!En wat is Kyra al weer groot.Najego vind ik ook prachtig, echt lekker stevig.En Laurahh, wat een leuke haf zeg.
Super zeg dat ztten, erg knap.witte haren komen al door de manen heen, ze worden gewoon wit de manen van kyra
Aww wat een schatje zeg!!Ik meld me ook even aan met een schone haf Vandaag James in z'n geheel lekker gesopt. Met honden shampoo... En de manen zijn weer wit!