Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amazone77 schreef:hallo.
net terug van willem.![]()
en het manneke had liefdes verdriet...zo sneu.
zijn buurmeisje is vandaag naar de wei gegaan.(was een 2 jarige merrie van star)
en hij mist haar vreselijkj,brult alles bij elkaar,hij was haast niet te poetsen en te zadelen,stond te stuiteren tussen 2 touwen.
maar gelukkig was hij buiten in de bak wel weer zich zelf,en hij deed super zijn best.
heb weer heel fijn gereden.(alleen helaas hebben we de rechter galop knop nog niet gevonden)
ik heb een kiefer profi legg dressuur zadel op willem liggen,dat zadel heb ik 2 jaar geleden gekocht,nadat mijn 3 jaar oude county zadel gejat wasik had toen een paardje van mijn eigen,en gelukkig past dit zadel ook super op willem.
ik lees morgen wel bij,ga nu douche en slapen.![]()
trusten
ps kitzbi@ je krijgt de groetjes van els.
horsii schreef:
Flurk schreef:had gisteren weer les en me instructeur kon zsien dat ik geoeffend had![]()
oefeningen kon ik veel makkelijker uitvoeren
en er ging minder vaak iets fout
Flurk schreef:horsii schreef:Klopt, het bedrijf wat de gemeente erop heeft gezet is als het goed is weg. Maar nu moet het terrein nog gesaneert worden dus het terrein blijft nog afgesloten.
o balen dacht dat het nu klaar was
muppetmayo schreef:Wenner heeft een vliegenkapHoop dat t helpt Jody!
Hinke staat Ankie weer bij je in de buurt? Fijn dat ze helemaal opleeft
Jolanda balen hoor dat er zo weinig goede stallen in de buurt zijn! Kun je niet terug naar waar je vandaan kwam? Toen Donna werd geboren zegmaar?
O en zadel, ik heb een thorowgood griffin dressuur. XXW boom maar die wordt zelfs al aan de smalle kant
horsii schreef:Klopt, het bedrijf wat de gemeente erop heeft gezet is als het goed is weg. Maar nu moet het terrein nog gesaneert worden dus het terrein blijft nog afgesloten.
Yvank_ schreef:Hallo dameshier live vanuit wateren. De reis is goed gegaan de paarden staan lekker in het land en wij zitten in de voortent. Omgeving is super , ons internet doet het dus wij vermaken ons hier deze week wel