Anzjuhlaa schreef:Wow wat is hier aan de hand? zo ineens
Iemand zal het je vast ooit nog wel een keer zegge..
Krijg d'r naam niet uit me hoofd.
Mens moet eens leren duidelijk zijn.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anzjuhlaa schreef:Wow wat is hier aan de hand? zo ineens
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:wij sloeries![]()
Ammehoela
Zak lekker door de stront met je 'sloeries'
Pfff.. sinds zij d'r is is het hele topic verziekt.
En dan moet IK me inhouden?
TjelleBieb schreef:asociaal wicht
Je had gewoon duidelijk erin moeten zette wie je sloeries vind.
Vanaf 't begin vond ik je al raar, denk na voordat je wat zegt.
& als je 't moeilijk vind om eerst na te denken?
Zeg dan helemaal niks.
suusiejj schreef:geeft gelijk
ik wou al zeggen
tegen haar :"waarom is tjel een sukkel(soter woord trouwens ) omdat je denkt dat zij je "ziektes" geloofd????".
maar ik heb er maar klein bij gezet
houd dr mond verder wel dicht
kekaro schreef:biebje dat komt aardig in de buurt van mijn motto dus daar ben ik het wel me eens.
dat iemand met hyperventilatie en astma rookt vind ik ook een "beetje" vreemd....
maar ik denk zomaar dat ze zich hier niet meer laat zien dus verspil er maar niet teveel tijd aan
lotteluvah schreef:Ik vind het ook een raar verhaal maarja..![]()
IK zou zeggen tel the truth lins..
kekaro schreef:*gaat vrolijk verder*
wat is goeie lekkere antiklit ? ik had altijd equishine maar geloof dat die eigenlijk niet 1 van de beste is....
aangezien ik toch alles nieuw moet kopen doen we het meteen maar goed
kekaro schreef:*gaat vrolijk verder*
wat is goeie lekkere antiklit ? ik had altijd equishine maar geloof dat die eigenlijk niet 1 van de beste is....
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Ik vind het ook een raar verhaal maarja..![]()
IK zou zeggen tel the truth lins..
Ja Lins,
Zeg het maar..
Zoek je gewoon aandacht & is de helft van je verhaal gewoon niet waar?
zoja, GA DAN GEWOON WEG!
Stascha_kim schreef:ja ja mij boeid niet ik verwijder me profiel wel zo blijdoeiiii
bokt is toch poedersuiker
suusiejj schreef:denk ni dat zij zich meld, we zijn te slim
ze wou dr profiel weghalen ofzo en zich hiero niet meer melden
maar ze maakt vast wel een andere naam aan
Anzjuhlaa schreef:kekaro schreef:*gaat vrolijk verder*
ik heb cowboys magic detangler, plakt niet en houdt erg lang.
kekaro schreef:'k heb verder weinig meegekregen van hele lins alleen over dr hyperventilatie (ik weer niet doorhebbende dat het waarschijnlijk maar gel#l is) ik weet hoe vervelend het is als je het wel hebt...hoewel het overdreven is dat je hart er mee stopt want die stopt er uiteraard niet mee.....tis geen opwindklokje
maar ja als ze meer van dit soort dingen heeft (topics verziekt) kan ze misschien geband worden ?!
of is het dan weer zo iemand die 100 verschillende schaduws heeft...
kekaro schreef:'k heb verder weinig meegekregen van hele lins alleen over dr hyperventilatie (ik weer niet doorhebbende dat het waarschijnlijk maar gel#l is) ik weet hoe vervelend het is als je het wel hebt...hoewel het overdreven is dat je hart er mee stopt want die stopt er uiteraard niet mee.....tis geen opwindklokje
maar ja als ze meer van dit soort dingen heeft (topics verziekt) kan ze misschien geband worden ?!
kekaro schreef:cowboys magic detangler, klinkt in ieder geval erg stoer !
TjelleBieb schreef:Wil iemand d'r op msn..
zal vast gezellig zijn![]()