Morgen ga ik beginnen met vrijheidsdressuur met hem!
Voor een betere band en wat meer vertrouwen, misschien wordt hij buiten dan ook wat braver
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor een betere band en wat meer vertrouwen, misschien wordt hij buiten dan ook wat braver

Verena zit alweer aardig in de zomervacht gelukkig.

Maar iig mooie nieuwe pot aan de muur 
Wenner erg braaf dus? Goed man
Poosje terug had Flame (weide maatje van Athosja) ook last met eten, tandarts erbij, ja hoor ook ontstoken kies. echt enomre kiezen hebben paarden zeg!
*

Alleen zit d'r touwhalster wel wat hoog..
Maar nachtje doorhalen denk ik
maar niet vandaag
Heerlijk zeg, dat je weer mag rijden 
* 

monique1983 schreef:heb niet bij gelezen maar wou even zeggen ben vandaag bij jolanda geweest ze vond de kaart leuk zal zo even en foto van de kaart uploaden had geprobeerd van alle teksten en foto te maken maar was niet te lezen helaas
Peelie schreef:monique1983 schreef:heb niet bij gelezen maar wou even zeggen ben vandaag bij jolanda geweest ze vond de kaart leuk zal zo even en foto van de kaart uploaden had geprobeerd van alle teksten en foto te maken maar was niet te lezen helaas
SHI T Ik wist dat ik wat aan het vergeten was....
Dit dus...
Ik zal haar via hyves oid nog wel even berichten
Zal inderdaad vanwege antibiotica zijn. Mijn dierenarts geeft altijd een antibiotica spuit. Die geeft 2 weken lang een beetje af en dan hoef je niks met pilletjes te doen. Heeel erg prettig. Max heeft die vorige week ook gehad. 12 jaar niets aan zijn tandjes gehad is toch wel erg netjes. Tandsteen doen ze ook onder narcose. Dan kun je bedenken of dat wel zo goed is. Hinke schreef:Heb niet bijgelezen, ga ik morgen ff doenLas al wel iets over nathalie die vreemd gaat met een kwpner!?
![]()
Heb straks over 2 uur tentamenBah! Ga nu maar weer vlug verder met leren..
jup klopt, maar bevalt niet echt
wel super voor de ervaring 
Ik heb er alleen nooit een echt goed bijpassend touw bij kunnen vinden..
geef mij maar de nog kneedbare kleintjes
Super dat je contract verlengd is!! Gefeli!!
Arash zaterdag ook gedaan. Vind het heerlijk om te vlechten.. Lekker rustig bezig zijn met je paard