suusiejj schreef:ah ahahahahahahahahahahahahahahahaha OMG oke dit is de lachwekkenste actie van deze week dak hier op bokt was jezus whahahaha wist ie het al van zichzelf dan?
naja half

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:ah ahahahahahahahahahahahahahahahaha OMG oke dit is de lachwekkenste actie van deze week dak hier op bokt was jezus whahahaha wist ie het al van zichzelf dan?
Lous schreef:poedersuiker poedersuiker poedersuiker
Ja de censuur staat uit
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ah ahahahahahahahahahahahahahahahaha OMG oke dit is de lachwekkenste actie van deze week dak hier op bokt was jezus whahahaha wist ie het al van zichzelf dan?
naja halfhij had ut al welles met een kerl gedaan
Lous schreef:Ja dat hij het heeft gedaan hoef ik verder niet te weten.
We waren toen eens onderweg met school naar Duitsland. Uit de andere klas was er even een homo die in geuren en kleuren ging vertellen hoe hij het deed met zijn vriend![]()
Lous schreef:Ja dat hij het heeft gedaan hoef ik verder niet te weten.
We waren toen eens onderweg met school naar Duitsland. Uit de andere klas was er even een homo die in geuren en kleuren ging vertellen hoe hij het deed met zijn vriend![]()
suusiejj schreef:oke oke
dat doet me herrineren aan dat jeroen vertelde dat marco
BI is
en dat hij ALLE pooltafels al gehad heb![]()
Lous schreef:Heelijk he.....
Ik ken ook zoveel van die meiden, echt van die
poedersuiker!!!
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ja dat hij het heeft gedaan hoef ik verder niet te weten.
bah heb geen hekel aan homo's maar hoef ze niet zien zoenen of meer
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ja dat hij het heeft gedaan hoef ik verder niet te weten.
bah heb geen hekel aan homo's maar hoef ze niet zien zoenen of meer
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:oke oke
dat doet me herrineren aan dat jeroen vertelde dat marco
BI is
en dat hij ALLE pooltafels al gehad heb![]()
en daar pool jij???????
suusiejj schreef:indd ranzig idee he ma je ziet gelukkig niks haha
Lous schreef:Nee je zou het wel zien. Dan gaat die poolzaak failliet
Lous schreef:Nee je zou het wel zien. Dan gaat die poolzaak failliet
Lous schreef:Roken ja af en toe weer. Bij de meeting gaat dat ZEKER gebeuren
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:indd ranzig idee he ma je ziet gelukkig niks haha
nee gatver... bah allemaal spettertjes op het kleedbahbahbah
peuk trouwens???
Lous schreef:Roken ja af en toe weer. Bij de meeting gaat dat ZEKER gebeuren
suusiejj schreef:good daarna bolletje kaas
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:good daarna bolletje kaas
lekker, alleen hebben we geen brood meer