Heb voer al laten analyseren (ook het hooi) en dat zat echt goed. Maar ja misschien toch "ergens" tekort.. Twijfel al van biotine bij te geven.. Edit: en twijfel ook om een bloedonderzoek te laten doen (zei het onlang tegen mijn DA maar die vond het toen een beetje te overbezorgd van me
)
Heb nu gelukkig mijn oude smid (van de eerste keer, een wonder!) aan de lijn gekregen. Ik leef even op goede hoop dat hij ons toch hopelijk op de goede weg kan zetten, of dat die eventueel kan zeggen of de bekapping misschien gewoon anders moet voor de haflinger.. Zou geruststellender zijn van een 3de opinie te hebben.
Zou het wel jammer vinden als ik van smid moet wisselen, want huidige smid vond ik echt heel netjes werken (en dat is tenminste iemand die kan communiceren en die last minute ook altijd komt als er iets is etc, dat vind ik heel fijn, wat ook niet makkelijk te vinden is bij een smid heb ik al ondervonden). Maar misschien bekapt huidige smid voor het oog wel netjes, maar op een niet - standaard hoef is het misschien toch niet helemaal correct? Ik weet het echt niet (wil hier mijn smid ook absoluut niet zwart maken fzo, ben er op zich heel tevreden van).
Maar ben toch benieuwd wat de oude smid ervan gaat zeggen (dat is iemand die echt al heel lang in het vak zit en veel opleidingen geeft etc erover).
Laatst bijgewerkt door FjordHorse op 12-04-16 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt