Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Ik vind de paarden van faniek zo super..!!
lotteluvah schreef:Hij is al ruin toch
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Ik vind de paarden van faniek zo super..!!
die ken ik niet? heb je profiel bij de hand
kekaro schreef:oh dat is fijn....daar zijn er genoeg van gemene paardenmensen!
ik ken er helaas ook voldoende inmiddels.
maar ja ik sta nu bij een supermeid op stal, vind echt dat ze het heel goed doet met de paarden daarom blijft amigo ook nog lekker bij haar staan
als we echt willen gaan rijden moeten we nog maar eens zien waar we terecht komen.
oooooh mijn lijstje voor divoza word nog niet echt langer trouwens!
halstersetje
deken misschien als ze wat leuks hebben voor een leuke prijs.
glansspray/antiklit
shampoo
misschien wat leuke borstels, meisje uit de straat hier had lila borstels! die vond ik toch wel errrrrug leuk
kekaro schreef:ow ja hij is ruin, sinds een paar weekjes
maar blijft mijn stoere hengst hahahaha
kekaro schreef:roze borstels ?? nou zeg waarom heb ik dan van die lelijke verschillende kleuren en houten enzo....nou hoor !
waar koop je dat ?? hebben ze die bij divoza ?
op de site staat niks....
lotteluvah schreef:Bij divoza heb je ook knal blauwe en roze enzo echt fell ook in lila ik denk dat je die bedoelt..
Welke kleur anky ruby, rose of army green..![]()
kekaro schreef:Waar staan al die kleuren van anky op een rij ?
(dat anky topic is te groot voor mijn pc.duurt uren)
armygreen vind ik zowieo een mooie kleur trouwens!
heb ik al 80 keer mee in mijn handen gestaan maar ik blijf het te duur vinden (49,95 blegh das geen leuke prijs)
kekaro schreef:wat een prutweer trouwens, om het maar weer eens over het weer te hebben....jeetje het regent hier echt al een uur ofzow !
kekaro schreef:armygreen blijf ik mooi vinden voor mijn vent !
de Ruby vind ik ook erg mooi, de rose vind ik een beetje gewoontjes, dan zou ik liever een gewone hh kopen in rose
Ruby is wel een luxe kleurtje