Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Welkom surpice_iris. Leuk hafje. Heb je meer kiekjes? Je start L2? (Onderschrift)
Denise_Storm schreef:plutolover schreef:hoeveel wegen jullie haflingers ongv?
Storm zit nu rond de 550 kilo denk ik. Als die straks het land weer opgaat zal die tussen de 550 en 600 uitkomen. Maar heb hem al heel lang niet meer op een weegschaal geworden, alleen met lint.
Denise_Storm schreef:Volgens mij gebruikte wij die van Pavo! Dus dat zou redelijk overeen komen dan. Maar ik kijk vooral hoe die in zijn vel zit. Het is een ouderwets type, dus ook gewoon wat breder gebouwd. Momenteel is die voor zijn doen wat “mager”. Dat heeft die altijd aan het einde van de winter.
[ [url=m/x37sXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
plutolover schreef:Denise_Storm schreef:Volgens mij gebruikte wij die van Pavo! Dus dat zou redelijk overeen komen dan. Maar ik kijk vooral hoe die in zijn vel zit. Het is een ouderwets type, dus ook gewoon wat breder gebouwd. Momenteel is die voor zijn doen wat “mager”. Dat heeft die altijd aan het einde van de winter.
[ [url=m/x37sXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
is dat een recente foto? ik vind hem niet mager. eerder mooi haha
Peelie schreef:King heeft echt een hoop massa natuurlijk en behoorlijk aan de maat. Zou me niks verbazen als hij richting de 550 a 580 gaat.
Maargoed. Is maar een gokje natuurlijk...