goed gegaan bij de smid? Daan, je kan m laten groeien haha. Tot kwart over 1gewerkt. Moest eigenlijk tot half vier maar had last van me voet. Nu aan het leren. Volgende week twee toetsen. Morgen weer na school na drie weken. Heb hoofdpijn bah
gisteren naar de paarden geweest. maxi en iejoor lekker gepoetst ook nog even op maxi rond gestapt. maar dat heb ik geweten. had daarna onwijs veel pijn in me heupen/bekke, rug, nek, schouders en me handen ook zat me cap niet echt lekker onder me kin deed gewoon pijn. dus was niet echt handig
Net heerlijk een dik half uur in de bak getraint en toen vond ik het wel genoeg geweest. Ze had goed haar best gedaan. Nog een half uur buiten gereden helemaal alleen, terwijl peep de omgeving daar niet echt ken. Maar peeps is een toppertje en was super braaf. Lekker stap, draf en heel klein stukje galop gedaan. Gezien t gras natuurlijk nat is. En omdat peep in de hit niet op de weide kan ngo even 15 minuutjes laten grazen, kan ze toch nog wat grasjes eten. Straks met een vriendin mee naar stal.
De zwangere york waarvan ik een pup uit een nestje zou uitkiezen is bevallen 1 is dood en de andere leeft nog . Was een zware bevalling . De levende is een reutje en daar ga ik naar kijken over 4 weekjes ...