Dat is wel knap, dit is echt alleen door mensen open te maken, het is zo'n clipje, daarin is een gaatje geboord waar een stangetje doorheen gaat en daarin zit weer een gaatje waar een dun clipje doorheen gaat. Onmogelijk los te trekken.
Goldy ontsnapte ook altijd als ze 24 uur in de wei ging, dan sprong ze over het hek, klom ergens eronderdoor, of maakte het open. En dan liep ze terug naar stal, of met alle paarden door het bos
Ja, maar het is ook echt een slimpie, hadden ze haar ingesloten (Boer en Boerin) en dan sprong ze weer over een hek heen uit stilstand en stond dan weer in een andere wei
Morgen weer eens rijden met me meisje, dat is al weer lang geleden, zeker ander halve maand, als het er geen twee zijn, die van 3 weken terug kunnen we niet echt mee rekenen ...
Wolder en goldy zijn boefjes, ontsnappen. Peeps ook, op mijn vorige stal stonden de merries in het ene helft van het land en de ruinen in de andere, gescheiden door stroomdraad, peeps vind ruinen veel leuker dan merries dus sprong altijd over het stroomdraad heen(ruim 1 m) of ze rolde er onderdoor en ging dan bij de ruinen staan. Een keer is ze vanuit het ruinen land zelfs nog voer het draad gesprongen , de dijk op(gewoon openbaar gebied bij een woonwijk etc) en is gaan wandelen, een oudere vrouw kwam met peeps aan der pluk aanlopen richting het land toen lis en ik peeps eruit wouden halen haha En altijd als ze dan bij de ruinen stond en ze zag ons aankomen sprong ze snel weer terug.
Hoe het op deze stal gaat weet ik niet, ze gaat eind april voro het eerst het land op op e stal waar we nu staan. Ruinen en merries door elkaar.
@freya, weer lekker rijden met donna, veel plezier!
Ik ga met me nichtje en marlis naar stal zo, losgooien, foto's maken, denk vrijheidsdres. en nog ef zonder zadel buiten stappen.
Ik heb niets bijgelezen, sorry Doe ik vanmiddag of straks nog wel even.
Maar peep heeft al een tijdje aan allebij de kanten van haar lichaam dus zowel rechts als links op precies dezelfde plek twee verdikkingen. Is dit gewoon vocht ofzo of kan dit wat anders zijn?
goeiemorgen alles bijgelezen maar even geen zin om op zoveel te reageren vamiddag weer
gister konde we eindelijk weer rijden! cup na 4 weken weer is begonnen jeeeetje hij was zooooooooooooooooo braaf ga vamiddag weer eventjes rijden en foto's maken
Marlis; ziet er apart uit, geen idee wat het is. Gail; ik weet wel wat geit is, zag je gisteren online komen maar was al aan t afsluiten. Jolanda; Balen is dat he zo weinig kunnen rijden.. Lin18; Jij ook een gelukkig nieuwjaar! Nessie; Jij hebt een lekker bijdehand en eigenwijs stuk vreten staan zo te horen! Sommige dingen herken ik wel heel erg van Wenner, alleen dat is geen ontsnapper maar wel een sloper.
Net weer even gereden en hij deed het weer als een zonnetje! Rijd nu ook zonder zweep en dan is hij wel wat matter maar echt super braaf!
Jenny__
Geplaatst: 02-01-11 16:04
Pfooeee! Jullie gaan snel! Als eerste, Gelukkig nieuwjaaaaaaar! & dat we allemaal maar veel lol mogen beleven met onze gouden knol
Marlis, ik denk dat het inderdaad vocht is.. Tenminste dat hoor je bij mensen wel, dat ze tijdens de zwangerschap vocht vast houden.. Zou voor een paard dan ook wel kunnen denk ik ?!
Lisa, ik heb dat ook in Jens z'n stal, zo'n stang. Ideaal!
Jens heeft vandaag weer wat bijgeleerd. Op plateau staan !! Ben helemaal trots
Zou jullie zo even een foto laten zien.
Jenny__
Geplaatst: 02-01-11 16:21
Vandaag voor het eerst: Jens heeft nu een trotse baas