[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:44

Ik lees idd ook wel eens selectief bij.. idd posts van bepaalde bokkers :+

Peelie, er schijnt een site te zijn waar je een test kunt doen om te kijken of je idd mexicaanse griep hebt.. Maar is eigenlijk gewone griep hoor.. maar als je het hebt moet je weekje thuis uitzieken...

muppetmayo

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:46

Nou precies Nathalie! Zo doe ik het ook ;)

Mexicaanse griep mag je alleen niet naar buiten ivm besmetting van anderen... Verder doen ze er niks extra's meer aan...

Nathalie83

maar ik ga ff snel douchen.. meld me zo nog wel ff :D

muppetmayo

Doucheze! Tot zo!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:51

Ik weet het. Je moet uitzieken totdat je er echte helemaal vanaf bent en niet dat je je weer wat beter gaat voelen. Een vriendin van me heeft/had het. Die heeft afgelopen maandag haar eerste schooldag gedaan. Is daarna weer naar huis gegaan rond de middag en is vrijdag weer naar school gegaan. Ze heeft dus pas anderhalve dag gedaan...

Ik denk dat ze me heeft aangestoken...

Nathalie als je die site weet? Graag...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:54

Dat zou best eens kunnen idd...
Ziek maar lekker uit iig :(:)

Twijfel met Daims.. Zal ik hem gewoon flink oppakken de komende 2/3 weken, zodat ik met hem naar buiten kan onder de man. Stukken rechtuit stappen/draven.. Kijken of die achterhand sterker wordt...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:58

misschien ook maar eens een bandje gaan trekken...

Mara ziet ook echt bagger in haar spieren. Ze is op het moment gewoon heel slap en heel erg vet...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:59

@peelie: hoe lang ben je al ziek? Als een vriendin het heeft gehad is het natuurlijk niet ondenkbaar dat jij het nu ook hebt.

@nathalie:leuke foto's. Hoe gaat het nu met rijden?

@muppetmayo: tsjah maar als daims zo loopt door een zwakke achterhand, dan is het weer raar dat hij toen dikke benen had. En hij had het toen hij 2 was niet, toen liep hij toch gewoon goed?

@Peelie: lol :P Een gewone autoband kan ook natuurlijk. Dan leg je daar een zware kei in als je wat zwaarders wilt trekken.

Ik lees trouwens ook veel posts niet, het is teveel om bij te houden. En vanaf komende week zal ik hier wss veel minder zijn, omdat ik het dan weer behoorlijk druk krijg met werk/school en ankie natuurlijk. Bah!
Laatst bijgewerkt door Hinke op 06-09-09 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:59

Ik ben alleen zo bang dat als ik hem met bijzet longeer hij helemaal uit zn panty gaat, recht omhoog komt en zichzelf omgooit... Vandaar het onder de man ;)

Bandje trekken kan ik ook wel naar toe gaan werken :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:00

Tja Hinke, heb je ook helemaal gelijk in :) Maarja, zo blijf je nadenken over wat je zou kunnen doen he ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:01

Heeft daims dat dan al eerder gedaan als je met bijzet longeert? Je kan ook met dubbele longe longeren, dat werkt ook goed. Of met de pessoa teugel. Die heb ik ook, heb hem alleen nog nooit gebruikt :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:02

Idd MM. Maar ik vind het sowieso een goed idee om hem toch wat meer te laten doen, dan zie je vanzelf of het daar beter of slechter van wordt.
Laatst bijgewerkt door Hinke op 06-09-09 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

muppetmayo

Nee nog niet, maar de 1e keer druk van de longeerlijn vond ie op zn zachts gezegd ook niet echt tof :+

Peelie

uhm vanaf donderdag heb ik last van mijn keel. Zaterdag heel erg last van steken in mijn buik en hoesten. Ook wat koortsig heb ik het idee... Ik het het veel koud en dan pak ik een dekentje en dan heb ik het heel erg warm. Ik heb nu ook een jas aan in huis. En ik heb het lekker.

Ik heb esmee (vriendin waar het om gaat) heb ik verder buiten school niet gezien...

De lijst met symthomen klopt wel emt wat ik heb. Alleen is mijn koorts lang niet boven de 38 graden geweest volgens mij...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:07

muppetmayo schreef:
Nee nog niet, maar de 1e keer druk van de longeerlijn vond ie op zn zachts gezegd ook niet echt tof :+

Ankie vond het ook irritant. Ze moeten er aan wennen ;) Ik heb het ook wel gedaan met het monty roberts halster, ipv een bit. Dan deed ik de touwtjes aan het halster vast. Werkt ook wel!

Nu ik monty roberts halster zeg: mijn monty roberts halster is gestolen/meegenomen, gisteren of ergens van de week! Misschien wel gisteren met de clubdag. Dikke oliebol. Rotding was bijna 60 euro. Ik snap ook niet wat iemand met dat halster moet, het was een oud en afgekloven ding. Baal!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:09

uh hallo ik was maar 20 min weg en volgekletst alweer hier :+

Zou zo het adres van de site niet weten.. maar hoorde op het journaal dat ie er was om de huisartsen te ontlasten..

Waar had je de paardjes staan dan Hinke als je in zuidlaren ging rijden??

Rijden met Athosja gaat echt super!! Ze begind echt steeds mooier te lopen.. Galop hebben we ff poosje laten liggen omdat ze steeds meer uit haar stekker ging. eerst de draf helemaal goed hebben zonder gek*t van haar. en daar zijn we nu zogoed als. dus binnenkort pakken we de galop er weer bij..
Met Arash, van de foto's, rij ik eigenlijk alleen maar recreatief. gewoon beetje samen spelen zeg maar :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:09

Peelie schreef:
uhm vanaf donderdag heb ik last van mijn keel. Zaterdag heel erg last van steken in mijn buik en hoesten. Ook wat koortsig heb ik het idee... Ik het het veel koud en dan pak ik een dekentje en dan heb ik het heel erg warm. Ik heb nu ook een jas aan in huis. En ik heb het lekker.

Ik heb esmee (vriendin waar het om gaat) heb ik verder buiten school niet gezien...

De lijst met symthomen klopt wel emt wat ik heb. Alleen is mijn koorts lang niet boven de 38 graden geweest volgens mij...

Maar de symptomen zijn hetzelfde als die van gewone koorts toch? Hoe dan ook, je bent idd verplicht om thuis te blijven nu ;) Mexicaanse griepmaatregelen :D Dat is toch wel fijn, een paar dagen niet naar school hoeven?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:10

balen eg dat je halster is meegejat :( hopelijk komt ie nog bovenwater...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:11

Hinke zo'n monty halster dat is er toch 1 met druk achter de oren?
Welke maat heeft Anky? Ik heb een Monty Roberts look a like liggen, zal eens kijken welke maat dat is. Mag je m voor een zacht prijsje overnemen als je dat wilt :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:13

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:15

Nathalie83 schreef:
uh hallo ik was maar 20 min weg en volgekletst alweer hier :+

Zou zo het adres van de site niet weten.. maar hoorde op het journaal dat ie er was om de huisartsen te ontlasten..

Waar had je de paardjes staan dan Hinke als je in zuidlaren ging rijden??

Rijden met Athosja gaat echt super!! Ze begind echt steeds mooier te lopen.. Galop hebben we ff poosje laten liggen omdat ze steeds meer uit haar stekker ging. eerst de draf helemaal goed hebben zonder gek*t van haar. en daar zijn we nu zogoed als. dus binnenkort pakken we de galop er weer bij..
Met Arash, van de foto's, rij ik eigenlijk alleen maar recreatief. gewoon beetje samen spelen zeg maar :D

Vorige herfst ging ankie mee, +ijslander van mn ouders. Het jaar daarvoor die ijslander + nog een fjord, van mn ouders ;)

Over die galop: dus ze bleef zo doen als in dat filmpje wat je liet zien? Je bak is ook echt zwaar, misschien kan iemand hem eens slepen voordat je de galop gaat oefenen? Heb met ankie hetzelfde probleem. Het liefst galopeer ik helemaal niet in onze bak. Vanavond en gisteren toevallig wel omdat de bak gesleept was. Maar hij is nu alweer zwaarder...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:15

vergeet ik bijna de mooiste foto van arie!!

Afbeelding

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:16

joopiexx schreef:
Ja dat heb ik ook en dan ben ik helemaal bij gelezen weet ik niet meer waar ik overal op wilde reageren..
Rijd jou vriend koersen, hip! Ben je vaker op duindigt? dan kom ik je wie weet nog eens tegen!

ben eigenlijk meer op alkmaar.
maar die gaat nu een tijdje dicht dus zal nu wel wat vaker op duindigt komen.
hoe kom jij daar terecht dan?
vind het wel leuk daar, vooral de pony rennen enzo :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:16

muppetmayo schreef:
Hinke zo'n monty halster dat is er toch 1 met druk achter de oren?
Welke maat heeft Anky? Ik heb een Monty Roberts look a like liggen, zal eens kijken welke maat dat is. Mag je m voor een zacht prijsje overnemen als je dat wilt :)

Nee druk op de neus ;) Ankie heeft maat zwart, dat is denk ik cob. Heb je een foto van je monty roberts look a like? Gebruik je die zelf niet? Ik heb altijd veel aan mijn MR halster gehad, vind het echt een handig halster.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:17

Nathalie83 schreef:
vergeet ik bijna de mooiste foto van arie!!

Afbeelding

Wat is arie smal! OF lijkt dat maar zo?