Peelie, er schijnt een site te zijn waar je een test kunt doen om te kijken of je idd mexicaanse griep hebt.. Maar is eigenlijk gewone griep hoor.. maar als je het hebt moet je weekje thuis uitzieken...
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
muppetmayo schreef:Nee nog niet, maar de 1e keer druk van de longeerlijn vond ie op zn zachts gezegd ook niet echt tof
Peelie schreef:uhm vanaf donderdag heb ik last van mijn keel. Zaterdag heel erg last van steken in mijn buik en hoesten. Ook wat koortsig heb ik het idee... Ik het het veel koud en dan pak ik een dekentje en dan heb ik het heel erg warm. Ik heb nu ook een jas aan in huis. En ik heb het lekker.
Ik heb esmee (vriendin waar het om gaat) heb ik verder buiten school niet gezien...
De lijst met symthomen klopt wel emt wat ik heb. Alleen is mijn koorts lang niet boven de 38 graden geweest volgens mij...
Nathalie83 schreef:uh hallo ik was maar 20 min weg en volgekletst alweer hier
Zou zo het adres van de site niet weten.. maar hoorde op het journaal dat ie er was om de huisartsen te ontlasten..
Waar had je de paardjes staan dan Hinke als je in zuidlaren ging rijden??
Rijden met Athosja gaat echt super!! Ze begind echt steeds mooier te lopen.. Galop hebben we ff poosje laten liggen omdat ze steeds meer uit haar stekker ging. eerst de draf helemaal goed hebben zonder gek*t van haar. en daar zijn we nu zogoed als. dus binnenkort pakken we de galop er weer bij..
Met Arash, van de foto's, rij ik eigenlijk alleen maar recreatief. gewoon beetje samen spelen zeg maar
joopiexx schreef:Ja dat heb ik ook en dan ben ik helemaal bij gelezen weet ik niet meer waar ik overal op wilde reageren..
Rijd jou vriend koersen, hip! Ben je vaker op duindigt? dan kom ik je wie weet nog eens tegen!
muppetmayo schreef:Hinke zo'n monty halster dat is er toch 1 met druk achter de oren?
Welke maat heeft Anky? Ik heb een Monty Roberts look a like liggen, zal eens kijken welke maat dat is. Mag je m voor een zacht prijsje overnemen als je dat wilt