SmeeJ schreef:Ik weet al wat voor een fleece deken ik ga halen
vertel ?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:OKE IK GEEF HET TOE IK HEB SUUS GEPMT!
lotteluvah schreef:xLariss schreef:OKE IK GEEF HET TOE IK HEB SUUS GEPMT!
?
SmeeJ schreef:Ja sorry ik heb der toch geen geld voor tjel, beetje enthausiast lees der maar mooi overheen
.
Die equi-theme kost 32 geloof ik
xLariss schreef:Jaa oké, ik zal nu weer over me heen krijgen dat ik achterbaks ben en zo.
Maar ik had tegen suus gezegt;
Dat er MEERDERE in dit topic zijn, waaronder IK die vinden dat het SOMS wat te VER gaat.
Maar dat die mensen (die meerdere) dr niks van zeggen, omdat ze denken dat ze iedereen over hun heen krijgen...
xLariss schreef:lotteluvah schreef:
Jaa oké, ik zal nu weer over me heen krijgen dat ik achterbaks ben en zo.
Maar ik had tegen suus gezegt;
Dat er MEERDERE in dit topic zijn, waaronder IK die vinden dat het SOMS wat te VER gaat.
Maar dat die mensen (die meerdere) dr niks van zeggen, omdat ze denken dat ze iedereen over hun heen krijgen...
xLariss schreef:Het was helemaal niet achterbaks bedoelt hoor.
Ik vind emma echt heel lief, heb gister de hele tijd met dr gebeld. Maar zoals het er eerst aan toeging, ik bemoeide me niet met al die ruzie's enzo.
Want tja, ik wil ook geen ''vrienden kwijt raken''.
Ik hoop dat jullie het begrijpenmaar de sfeer was allemaal zo ongezellig dat ik m'n mening niet durfte te geven
Ok, ik weet dat we eerlijk tegen elkaar moeten zijn en ik geef toe ik ben de gene die suus heeft gepmt.
Roma_4ever schreef:ik vindt ook dat sommige soms wat te ver gaan ja dat heb ik ook gezegden ik heb ook niet iedereen over me heen gekregen .
xLariss schreef:Het was helemaal niet achterbaks bedoelt hoor.
Ik vind emma echt heel lief, heb gister de hele tijd met dr gebeld. Maar zoals het er eerst aan toeging, ik bemoeide me niet met al die ruzie's enzo.
Want tja, ik wil ook geen ''vrienden kwijt raken''.
Ik hoop dat jullie het begrijpenmaar de sfeer was allemaal zo ongezellig dat ik m'n mening niet durfte te geven
Ok, ik weet dat we eerlijk tegen elkaar moeten zijn en ik geef toe ik ben de gene die suus heeft gepmt.