Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
teon floepte me mond opeens ''andre'' er uit :p en toen zij die jhaáa? en toen moest ik wel verdervragen
! lotteluvah schreef:ff etuuuuh
lotteluvah schreef:biw
biancailona schreef:lotteluvah schreef:biw
ga ervan lid worden van die site, vind het echt super namelijk
Ik ging springen vandaag met Donja. Het technische gedeelte was vandaag niet alles, maar wel goed genoeg om hoger te gaan springen dus we zijn weer over 1m00 gevlogen.
Superhaf.
Maar wie weet dat ik binnekort ook wel een keer bitloos door de bak ga. Donja heeft het iig vaker gedaan.
lotteluvah schreef:wat voor iets is dat dan?
.
_karin_ schreef:Zoo biw.Ik ging springen vandaag met Donja. Het technische gedeelte was vandaag niet alles, maar wel goed genoeg om hoger te gaan springen dus we zijn weer over 1m00 gevlogen.
Superhaf.
![]()
Voor Donja heeft judith ook nog een bitloos hoofdstel. Precies dezelfde als jij Yvet, maar dan helemaal int zwart. Vond hem eigenlijk niet zo mooi staan bij haar.Maar wie weet dat ik binnekort ook wel een keer bitloos door de bak ga. Donja heeft het iig vaker gedaan.
![]()
Leuke foto's trouwens Yvet! Lotte.
Mooie avatar heb je zo zeg! 
. 
xLariss schreef:Is 4 zo oud dan voor een hond?
Mag ik vragen waardoor nouschka is overleden?
) naar de dierenartsenpratijk komen bla bla, hij wilde niet eens de moeite nemen om aan huis te komen

lotteluvah schreef:
Lot

biancailona schreef:is ze weer, zo even kip gado gado klaar gemaakt, was weer lekker, niet mokken, maar lekker wokken
mooie foto yvette, en suus foto's zien
doegie en ps
_karin_ schreef:NEE!
De zwarte versie mag ik hopen?
DIT MAG NIET!
Jeem heftig verhaal over je hond(en) zeg.
.
.