Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Zou kunnen, maar ze was wel de hele tijd online zei je, dus ik weet het niet hoor.
Wanneer kun je hem ongeveer verwachten?
Hilde_q schreef:Nienke is trouwens gedekt maar niet door een hafRar mensen
Hilde_q schreef:door een kwpn zonder papier. Een eigen fok
Hilde_q schreef:door een kwpn zonder papier. Een eigen fok
Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:Nienke is trouwens gedekt maar niet door een hafRar mensen
waardoor dan??? een konijn
Anseltje schreef:Heey lieve meiden
Het weer wat we vandaag hebben meegemaakt, is welkom voor de komende 3dagen dan mag het weer lekker warm worden![]()
Ben vanmiddag ook wezen shoppen, heb net foto's gemaakt van m'n nieuwe schoenen. Kan ik het kabeltje van telefoon nergens vinden
Anseltje schreef:Hallo, ik ben er ook nog![]()
![]()
Wentos schreef:
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Heey lieve meiden
Het weer wat we vandaag hebben meegemaakt, is welkom voor de komende 3dagen dan mag het weer lekker warm worden![]()
Ben vanmiddag ook wezen shoppen, heb net foto's gemaakt van m'n nieuwe schoenen. Kan ik het kabeltje van telefoon nergens vinden
anne
wat voor schoenen??? poedersuiker van dat kabeltje... altijd als je iets nodig bent is het pleite
Kyrseltje schreef:Heeft hier iemand toevallig een reflectie deken+bandages over?
Kyrseltje schreef:Heeft hier iemand toevallig een reflectie deken+bandages over?