suusiejj schreef:Maxielover schreef:Ook goeiemorgen, wat is het hier gezellig zeg !!!
ja he
Echt grandioos weer...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:Maxielover schreef:Ook goeiemorgen, wat is het hier gezellig zeg !!!
ja he
Maxielover schreef:Stascha_kim schreef:ik zei dat over teletubbies maar zij las het eronder niet.. dus ze dacht dat ik over jullie had en ze voelt zich ook zo snel op der tenen getrap .. en dus zij zegt nou ik krijg woede aanval ofzoiets dus ik zeg gooi het er maar uit. en de ene jkeer doet ze aardig en de andere keer doet ze lompdus van mij appart is het een sukkel IK MAG DER NIET
internet held op sokken ..
Als jullie elkaar nou eens niet uit gaan lopen dagen en elkaar gewoon negeren, ipv de sfeer te verpesten voor de andere bokkers, zou het al een stuk gezelliger zijn !!!!Met dat doorzeuren als een stel kleuters van jullie schiet je ook niks op !!!
Stascha_kim schreef:ja ja mij boeid niet ik verwijder me profiel wel zo blijdoeiiii
bokt is toch poedersuiker
Maxielover schreef:Stascha_kim schreef:ik zei dat over teletubbies maar zij las het eronder niet.. dus ze dacht dat ik over jullie had en ze voelt zich ook zo snel op der tenen getrap .. en dus zij zegt nou ik krijg woede aanval ofzoiets dus ik zeg gooi het er maar uit. en de ene jkeer doet ze aardig en de andere keer doet ze lompdus van mij appart is het een sukkel IK MAG DER NIET
Als jullie elkaar nou eens niet uit gaan lopen dagen en elkaar gewoon negeren, ipv de sfeer te verpesten voor de andere bokkers, zou het al een stuk gezelliger zijn !!!!Met dat doorzeuren als een stel kleuters van jullie schiet je ook niks op !!!
Citaat:
mwah kom er ook net in hoornet uit me bedje
Citaat:
mwah kom er ook net in hoornet uit me bedje
lotteluvah schreef:
Net niksZe bedoeld ik heb hier niks mee te maken
Maxielover schreef:@ lotteluvah : Oow ok...
Maar goed, laat die kleuters maar lekker, het is de bedoeling dat het gezellig is hier !! Wie heeft er nog wat leuks te vertellen ?
Stascha_kim schreef:ja ja mij boeid niet ik verwijder me profiel wel zo blijdoeiiii
suusiejj schreef:Stascha_kim schreef:ja ja mij boeid niet ik verwijder me profiel wel zo blijdoeiiii
waarom zit gij hier dan ?
bokt is niet poedersuiker hoor
kekaro schreef:hey hey hey
mijn motto is altijd:
als je niets leuks weet te zeggen, zeg dan maar niks!
(dat geld natuurlijk niet altijd dat weet ik ook wel, maar vooral op bokt heb ik altijd zo iets van als je het ergens niet mee eens bent ga dan niet in discussie maar klik verder)
zo mama heeft weer eens gesproken en zit aan de zoveelste bak koffie om wakker te worden!
*wat niet wil lukken
kekaro schreef:ow en dacht net een leuke fjord te zien op MP
dacht leuk voor erbij, goed verkeersmak enzo dus denk kan kevin dr ook af en toe een rondje mee rijden....
ik vraagprijs gevraagd....
moet nog ff bijkomen eigenlijk:
9000 euro ! en dat was geen tikfout, beestje loopt z-dressuur whaaaaaa waarom kunnen mensen dan niet gewoon de vp erbij zetten?!
of in ieder geval: in de hogere hogere hogere prijsklasse....
kekaro schreef:taco is ook mooi inderdaad! echt een kwijlpony hoor,
kan alleen maar hopen dat amigootje ook zo lekker uitgroeidal heeft hij mijn hart natuurlijk al gestolen
kekaro schreef:jaja amigootje staat in mijn profiel
mijn babyyyyy
ah ja yvet dat zit hem vast in de naamkomt wel goed met die van mij
kekaro schreef:jaja amigootje staat in mijn profiel
mijn babyyyyy
ah ja yvet dat zit hem vast in de naamkomt wel goed met die van mij