Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zadel voor poown is verkocht!!!
Ga zo eventjes alles weer bijlezen!!
Niet zo donker als ze was, maar ook niet heel erg licht. 

...
...
. De les met een mooie lach van haar afgesloten, terwijl de 2x ervoor het eingelijk alleen huilen was. Maar ja, toen vroeg ze of ze niet altijd les van mij mocht....ik vind het best hoor maar ja ik geef normaal helemaal geen les. Dus even overleg gehad en voorlopig blijf ik haar lesgeven. Ze komt ook maar 1x in de twee weken en als ik haar daarmee wat zelfvertrouwen kan geven wil ik het best doen. Daarna nog met de paarden van staleigenaresse een rondje buiten gereden dus niks geen lui weekend voor mij.
. Ga wel eens even kijken of ze ze daar hebben. De andere winkels hier in de buurt hebben ze niet in ieder geval. Vind duur niet eens zo heel erg als de kwaliteit prima is. Duurdere broeken gaan toch echt een stuk langer mee dan de goedkopere is mijn ervaring inmiddels. We gaan in ieder geval wel hebben we net besloten haha. Heb echt zin om even te shoppen....(met geld wat ik eigenlijk niet heb
). Maar ja zit nog in de vakantie uitgeef modus dus voor een keertje mag het wel. 
ik heb ze ook.
Dat je slanker bent ziet iedereen zo ook! 
spannend!!