Wat is hier aan de hand? Weer een dikke discussie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Sorry ik las je laatste zinnetje verkeerd.
Maar je weet dus niet zeker dat dat gebeurd is, dus waarom komt het woord achterbaks dan nu voor?
dlientjuh schreef:maaarreh ben ook weg
Daag
TjelleBieb schreef:Ja maar het IS niet gebeurd(of iig ik/jij/wij weten hier niets van), dus deze hele 'discussie' slaat weer eens nergens op.
Wij zijn echt kansloos.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Ja maar het IS niet gebeurd(of iig ik/jij/wij weten hier niets van), dus deze hele 'discussie' slaat weer eens nergens op.
Wij zijn echt kansloos.
Daarom geil ik ook zo op je
TjelleBieb schreef:Ik ook op jou, geilpyjama-meisje-meteen-prutje-opd'rkop.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Ik ook op jou, geilpyjama-meisje-meteen-prutje-opd'rkop.
Ik wil hem ook wel voor je uit doen hoor
TjelleBieb schreef:Hou maar aan.
suusiejj schreef:girlchat11 schreef:Nee maar als je iemand niet kent omdat ze net nieuw is dan word er al meteen een opmerking naar je hoofd geslingerd als je probeerd mee te praten en je dat dus niet verwacht.... Dus in dat opzicht kan je in het begin inet al gelijk beoordelen of de persoon in kwestie aardig is ja of nee.
Ik vind het al helemaal niet aardig als je iemand er uit probeerd te werken op zo'n manier... en doe dat dan via een pm... Dan hoeft de rest er niet naar te kijken... en dan kan het hier ook gewoon gezellig blijven. ipv iedereen af te zeiken die je niet aardig vind... dit gelt in het algemeen. niet persoonlijk op jou
ik ben niet nieuw hoor meisloop vanaf deel 1 al mee
en Jody waar Emma het tegen had loopt als je het mij vraagt langer mee dan heel Emma..
in dat opzichte ben ik het met je eens! want dit is precies wat ik bedoelde, tis net of jullie alles bepalen (Emma en mieske of whatever) terwijl wij er al langer zitten,
biancailona schreef:laten we gewoon weer lekker gezellig bokken
SmeeJ schreef:Hoi.
biancailona schreef:laten we gewoon weer lekker gezellig bokken