ik lees vanavond bij, zit namelijk op mijn werk, wou even zeggen, waarschijnlijk laten we ilona dit jaar dekken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:mooie foto,
ik lees vanavond bij, zit namelijk op mijn werk, wou even zeggen, waarschijnlijk laten we ilona dit jaar dekken.
Naomi_Haffie schreef:haffie kan geen veulens meer krijgen : ( , hoezo geslacht ?
Naomi_Haffie schreef:aach
xLariss schreef:We hadden een dubbel, en ik sprong de eerste en toen zaten dr 7 galopsprongen tussen en iemand sloeg toen ik lande net een deur dicht.
Dus dais aan de kletter tussen die dubbel, dus ik kon dr niet op tijd wegtrekken, want ik had nog maar 2 sprongen te gaan.
Dus ik denk ga maar, dus ik deed me ogen dicht (stom)
Gaat ie remmen, dus ik denk pfieeuw. Neemt ie op eens een enorme noodsprong.
Maar m'n singel was te lang, dus ik VLIEEG toch. Zadel naarvoren, beugels uit, ik hing aan die nek.
En die mannen lachen in de kantine joh, instructrice lag ook helemaal dubbel
Heb ik weer
mieske schreef:Ik spring ook met mijn kieffer dressuur zadel hoor!![]()
Zit heerlijk!
Ik had eerst ook een wintec dressuur zadel,
Maar daarin zat ik steeds zo naar voren, met dit zadel is het minder, en zit ik 9 van de 10 keer rechtop![]()
Ik ga een paard van iemand bijrijden 7 dagen in de week..
Hij is 175.. Weet alleen niet hoe ik daar op moet komen haha
lotteluvah schreef:
Vinden jullie me ook zo knap?
omg
Naomi_Haffie schreef:ME VIS IS DOOD
Niet dat we er veel mee deden maar goed sssssssssssssssssssshht
mieske schreef:Ik weet het, ik ben leuk![]()
![]()
Krijg nu eindelijk reactie van die andere kûtjes hier op dit topic..
Komt omdat ik het over piellies had met opgedroogde pis aan de duitse helm
Anseltje schreef:En ik zag een stel overheerlijke ruitjes allstarts van ..... voorbij vliegen
Anseltje schreef:Ik ga me even voor een kleine 2 weken afmelden hier
Ik heb al gemerkt dat de laatste dagen al niet al te prettig waren voor mij..
Dus sorry
mieske schreef:Ons trouwvervoer. Vind dit wele en mooie foto
TjelleBieb schreef:Hilde_q schreef:
ik een trio .. ik sta der op !!
Trio met jou, mij en Viet?
Komt voor de bakker!
lotteluvah schreef:Viet en de bende.
Er wordt u vriendelijk verzocht om niet op viet dr plofkop te letten! bvd.
mieske schreef:Goh er is ook nog een man in ons midden![]()
Wat leuk![]()
Leunn schreef:Eikel piercing!! alleen ik ga er geen foto van plaatsen als ik hem heb hoor!
Marijee schreef:Ik ben er weer!![]()
Hoi Leon!
Jotee schreef:Ik wil graag en setje voor Noor. Ik heb nu een bruin/beige sjabrak met een bruin zadel, hoofdstel en peesbeschermers. Maar denk dat appeltjesgroen ook wel mooi staat. Dan ook nog appeltjesgroene bandages erbij, en anders z'n bruine. Kan ook.
_karin_ schreef:Jaa mijn broer is leuk hoor.donkerblonde krullen, blauwe ogen, vrij lang, gitaar spelende & voetballende, 18 jaar. Smelten jullie al weg?
![]()
Maargoed. Nu ben ik écht weg.
Anseltje schreef:Nou, zal ik mijn verhaal dan maar hangen.
Ik ben ongesteld, dus dat zal ook wel meespelen-Leon dit is een meidentopic, maar ik las dat jij ook meid bent!
Ik voel me de laatste dagen sowieso al poedersuiker, en met deze dagen ga je natuurlijk eten. En dan komt die buik er wel aan, ik wil weer sporten.. Maar ik zou niet weten wat ik moet gaan doen, want ik ben zo'n scheitluis om niet in m'n eentje te gaan zwemmen of fitnissen oid. Ik wil gaan hardlopen, maar dan zit ik dus weer met schaamtegevoel. Want ik heb niet zo'n super conditie..Maar ik ga binnekort even met m'n broer overleggen, waar hij mee is begonnen.
Ook voel ik me poedersuiker om mama, en dat blijft gewoon spelen.
Ook voel ik me poedersuiker als het om m'n schoolprestaties gaat. Als ik nu zo zie wat ik allemaal moet doen raak ik lichtelijke paniek. Ik moet nog zoveel inhalen en werkstukken maken, en over 2week heb ik proefwerkweek. Ook al zo heerlijk
En ik heb laatste tijd steeds meer ruzie met michiel en m'n vader, en ik kan maar slecht in slaap komen.. En dan helemaal slecht wakker worden.
Ook móét ik van mezelf naar een tandarts of ortho. Want ik móét/wíl gewoon een beugel. M'n verstandskiezen beginnen door te komen, dus nóg minder ruimte in m'n smoel. En alles begint steeds schever te staan..
Máár een beugel is geen pretje én geen koopje. Pa moet al zoveel betalen, zowel voor mijn paard áls voor ons. Morgen komt de hoefsmid, en ik moet gewoon m'n hw meenemen naar stal. Anders gebeurt het nooit
Dus ik ga de komende 2week ff op laag pitje draaien, iig wat pc betreft, want ik moet echt aanpoten op school. En ik wil nog zoveel![]()
Ook heb ik het gevoel dat het niet meer zo klikt met mij hierzoik irriteer me steeds vaker aan mensen, zowel hier als mijn vrienden. Maar dat ligt aan mij, want ik ben veranderd. Ik ben nog steeds wel zoals vroeger, maar ik begin een shagreinige doos te worden. Ik wil dit niet!
Ik wil mijn leven veranderen, een gelukkigere meid worden. Ik wil weer écht lachen, en gelukkig worden. iig dit niet meer![]()
Ik zet mijzelf veel tegen mensen op, ik ben veel sneller shagreinig of irriterend.. Ik wil weer kunnen ontspannen, weer een vast leventje lijden.
TjelleBieb schreef:Mijn laptop.
Ingebouwde cam + microfoon, kan DVD's en CD's branden.
Acer Aspire 5315.
_karin_ schreef:Ja.Ik leun op mijn verkeerde zitbeenknobbel.
_karin_ schreef:Heb je ''de'' foto niet voorbij zien komen Hilde?