even wat zeggen over de afgelopen dagen
ik kwam dus aan en ik was heel laat aan de beurt.. om 12 uur was ik eindelijk aan de beurt ik helemaal in de stress

ik had het ook heel koud enzo. Nou toen kwam ik voor mijn infuusje . Ze hadden 1 keer misgeprikt maar ik ben zo blij dat ik verdovende zalf had gekregen ben echt blij dat ik nog in een kinderziekenhuis geholpen kon worden
toen de narcose alles werd zwaar en ik was weg
toen werd ik wakker en ik zat de hele tijd te trillen maar ik had het niet koud ofzo. ik Ging meteen voelen aan me verband en kijken naar me hartslag op zon monitor

en naar me infuus vond het wel spannend en ik ging weer lekker verder slapen.
op gegeven moment was ik weer klaar wakker en had ontzettende honger
toen was het zon 5 uur en mocht ik naar huis. Voor het eerst in me leven in een rolstoel

maar het grappige was dat ze een deel van me been hadden verdoofd dus 1 been was verlamd zeg maar. Eindelijk thuis macdonald eten

en toen moest ik plassen weer en ik heb natuurlijk geen gevoel in me ene been dus ik ging te snel en zakte toen door me been

maar das echt eng als je niks voelt

naja donderdag had ik een dag rust in bed. Ik kreeg de cd van pirates

litteken zalf yoghurt gums

celebrations kaasbroodjes coolbest en fristi en chocomel

nou vrijdag lag ik tot 2 in bed en daarna ben ik naar beneden gegaan en gaan zitten en oefenen met lopen nu kan ik het weer helemaal zelf en ik kan ook weer zelf naar de wc

kan het alleen nog niet zo goed ben net een oma die een heup heeft gekregen

en vandaag kon ik weer achter de comp

Me litteken is wel 10 cm ofzo

groter dan gedacht maar ik ga nog niet op me bot voelen dat komt nog wel

naja als je nog iets wilt weten moet je het vragen