Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Nee toch! Koop toch gewoon een Haflinger! Heb je veel meer aan
@Suus jij ook beterschap!
Lous schreef:Goedenavond!!!!!
Yes heb maandag een stagegesprek!!!!
Babsie_Flash schreef:Ik ga slapen! Tot morgen!
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hahaha moei echt amber voor heten volgens mij
k zou echt nie bijna staan janken, maar wel bijna knappen van woede
stond er echt zo bij van jah en nu???
kwist niet meer wak moest doen, had alles geprobeerd en dat beest bleef me maar stom aankijken zo van "jah loop zelf maar"
toenk ook zo stond te janken en bedenken wak moest, stond ie zo lief naast me met zn hoofd tegen mijn gezicht, zo lief, maar binnenin wask zo kwaad!!
maja gelukkig heb pa ff geholpen
Monica_86 schreef:Jah ze is hier vaker
Monica_86 schreef:kijk dit.... voor pasgeboren oppaskindje (nog geen cadeautje gekocht)
http://kind-baby.marktplaats.nl/babykle ... otter.html
Lous schreef:Moon ik verdedig je wel hoor tegenover je ouders![]()
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:kijk dit.... voor pasgeboren oppaskindje (nog geen cadeautje gekocht)
http://kind-baby.marktplaats.nl/babykle ... otter.html
nice!
Monica_86 schreef:jah lief heh
och mijn god ik heb ook iets met babykleertjes hoor
Lous schreef:Ach dat setje is echt uberschattig![]()
Klasgennotje van mij is ook zwanger, is volgende maand uitgerekend
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:jah lief heh
och mijn god ik heb ook iets met babykleertjes hoor
ik ook, toen ook met die pa en ma van francisca liepen we in enschede maar die lui zitten zo met geld he, dus ik zag iets heel liefs voor nicky (kindje)
gekocht zonder dat ze het zagen enzo, hun helemaal blij tog,
Op een gegeven moment was ik bij sisca thuis stiefpa en moeder waren er niet, maar sisca wou ff 5 euro uit dr ma dr portomonee halen omdat ze sigaretten moest hale, zie ik ineens 100euro eruit steken, ik d8 als je weinig geld heb pin je dat niet maar pin je kleine beetjes lijkt me
iig heb ik nooit meer iets voor nicky gekocht
Monica_86 schreef:Nee inderdaad, banketstaaf dat soort dingen...
Maar op internet ook, deze kleertjes, zijn gewoon nieuw en kost zowat niks...
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Nee inderdaad, banketstaaf dat soort dingen...
Maar op internet ook, deze kleertjes, zijn gewoon nieuw en kost zowat niks...
neej maar kost wel geld, baksteen nemen ze niet aan
nee stom geluk
deze VRIJGEZEL is het helemaal met je eens
Lous schreef:Vrijgezel was je nu toch alweer een tijdje, of hadden jij en Jeroen het weer aangelegd en er vervolgens helemaal definitief een einde aan gemaakt??
Monica_86 schreef:Lous schreef:Vrijgezel was je nu toch alweer een tijdje, of hadden jij en Jeroen het weer aangelegd en er vervolgens helemaal definitief een einde aan gemaakt??
lousje je mist heel wat
Lous schreef:Vrijgezel was je nu toch alweer een tijdje, of hadden jij en Jeroen het weer aangelegd en er vervolgens helemaal definitief een einde aan gemaakt??