TjelleBieb schreef:Stascha_kim schreef:staat je naam erbij huilenbalk
Wat is jou probleem Snotneus?
ik heb geen snotneus ben niet verkouden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Stascha_kim schreef:staat je naam erbij huilenbalk
Wat is jou probleem Snotneus?
Stascha_kim schreef:ik heb geen snotneus ben niet verkouden
TjelleBieb schreef:Stascha_kim schreef:ik heb geen snotneus ben niet verkouden
Okee, dan late we dat snotneus gedeelte weg;
Wat is jou probleem?
Stascha_kim schreef:ik heb geen probleem er stonden geen namen bij dus wie zegt dat het over jullie ging lees de regel eronder maar
Stascha_kim schreef:Huilenbalk
TjelleBieb schreef:Suus!
TjelleBieb schreef:
Dit topic moet gezellig blijven,
& dan ga jij zegge 'blabla sloeries'
Zo krijg je dus ruzie in een topic...
En dat is je gelukt hoor.
Als je oorlog wilt, kan je het krijgen.
TjelleBieb schreef:Doeggh!
Tot vanavond
Stascha_kim schreef:kan ik niet.............
lotteluvah schreef:Stascha_kim schreef:kan ik niet.............
![]()
*bindt dr aan de boom![]()
Stascha_kim schreef:hahaha nou gooi het eruit zou ik zegge ik zit er niet mee AJUU hahahahahaha sukkel:)
Maxielover schreef:Ook goeiemorgen, wat is het hier gezellig zeg !!!
Stascha_kim schreef:ik zei dat over teletubbies maar zij las het eronder niet.. dus ze dacht dat ik over jullie had en ze voelt zich ook zo snel op der tenen getrap .. en dus zij zegt nou ik krijg woede aanval ofzoiets dus ik zeg gooi het er maar uit. en de ene jkeer doet ze aardig en de andere keer doet ze lompdus van mij appart is het een sukkel IK MAG DER NIET
internet held op sokken ..
Stascha_kim schreef:ik zei dat over teletubbies maar zij las het eronder niet.. dus ze dacht dat ik over jullie had en ze voelt zich ook zo snel op der tenen getrap .. en dus zij zegt nou ik krijg woede aanval ofzoiets dus ik zeg gooi het er maar uit. en de ene jkeer doet ze aardig en de andere keer doet ze lompdus van mij appart is het een sukkel IK MAG DER NIET
internet held op sokken ..