en om nou nog 5 jaar te sparen zie ik ook niet zitten...Als ik iedere maand minimaal 2 keer weg ga en uit gan van 6 jaar lang aflossen ben ik goedkoper uit dan iedere keer een trailer te huuren, en dat wil ik wel graag gaan doen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en om nou nog 5 jaar te sparen zie ik ook niet zitten...
T is zo lang geleden dat ik hier geprobeerd heb actief te blijven..
Hier maakte de politie het juist onveilig, loeihard door de binnenstad scheuren en over fietspaden, zonder ook maar zwaailichten of iets..

Schitterend wat een sprong
misschien wel iets voor Luna 
)

) Ben echt gaar.. Lat om half 5/5u in bed.. pff k wordt oud
Maar was wel weer super gezellig
K was bij vrienden. Er was daar echt mega mooi vuurwerk! Veel uit duitsland en profesioneel spul. echt heel mooi! Heb nog filmpje gemaakt
zal ff kijken of k kan uploaden..
.
Zie ik ook vuurwerk, heb vannacht niks gezien haha.
Sprak altijd met de eigenaresse tijdens de crosstrainingen en Haflingerdagen in Leusden

Volgens mij hebben we ons springrecord verbroken, maar durf niet zeker te zeggen!
Ook Nib vandaag spaanse pas&draf aangeleerd, hij had er zin in!
Klassieke buiging zit er nu ook in!
?? Haha! 
Bij Goldy gelooft iederen het als je zegt dat ze spaanse draf kan! 

Heb wel heerlijk gereden vandaag na 2 weken! Kwartiertje was het maar, hij liep zooo fijn beter kon het jaar niet beginnen
staan wel foto's in mijn profiel als je zien wil 
idd beste manier om het jaar te beginnen..
denk dat ik er ook zo had uitgezien als ik was gegaan denk ik
Wat een enthosiasme dachten de andere mensen vast, 2 dooien in een hoekje. Nathalie83 schreef:Josien, ik heb hier al mijn spullen vandaan http://www.equiplay.eu/
Goeie en snelle service en super goed materiaalstaan wel foto's in mijn profiel als je zien wil
Mijn halsters/teugels/stick+string zijn van Best