Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dan met de wrijfing word het wel ongeveer het gewicht van een fatsoenlijk karretje. Ik ben heel benieuwd wat mara er van gaat vinden

Oops! Maar toch maar mee genomen. Zoveel kan mara wel trekken. Goed voor de bips
Had ik een leuke andere haf voor kunnen kopen, beleerd en al. Maar wil geen ander ik wil Daims 
Haar naam is hier ookal vaker gevallen, dus dat zit wel goed denk ik hihi.
monique1983 schreef:wat en leuker stravero
na hier weet niet wat het is ze staan al meer dan 1 maand samen en nu de 3de keer dus tja erg vervelend allemaal
vanmiddag even op de haf van en vriendin gereden die wou met mij wel even aan rodeo doen hahaa dus zal morgen wel spierpijn hebben weer
We houden hier inhuis erg van bakken enzo dusss
Doen we haast altijd zondags op buitenrit en als het weer mee zit ga ik soms door de week ook op buitenrit. We hebben hier heel erg veel zandpaden enz. mega veel natuur en lekker rustig hier, kan je lekker buitenrijden!
Heb alle kledij al klaar.. wat het word is een verassing, we gaan als het goed is zelf foto's maken en er is ook een paar fotograafs.. dus jullie zien vast wel foto's! Maar weet nu al dat we er geweldig uit gaan zien!!
ik ben er ook weer. Had uitje met de wandelvereniging. ben ieder jaar vrijwilliger bij de wandel4daagse en gaan dus ieder jaar wat leuks doen met z'n allen. Was echt super leuk! Werden door een huifkar opgehaald, heel stuk gereden, toen in het bos gedropt om te gaan klootschieten, en weer terug met de huifkar
en ik, tja ik had natuurlijk de mooiste plek
mocht op de terug weg helpen met optuigen (heet dat zo??) en inspannen
die man vond dat ik volgende keer als ik vakantie heb maar moest komen helpen op zijn camping/stoeterij 

echte paarden man 

heb niks met fjorden maar zij was echt leuk!!