Hier in de buurt lopen ook altijd honden in de paardenwinkels.
Al is het nou een restaurant dan begrijp ik dat een hond niet mee naar binnen mag, maar naar een paardenwinkel?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roma_4ever schreef:ik heb het in leek gezien misschien doen ze dr neit zo moelijk over ?

xLariss schreef:Ik vind het wel een beetje raar, waarom zou het niet mogen?![]()
Al is het nou een restaurant dan begrijp ik dat een hond niet mee naar binnen mag, maar naar een paardenwinkel?
suusiejj schreef:Roma_4ever schreef:ik heb het in leek gezien misschien doen ze dr neit zo moelijk over ?
jah ik had ze gemailt en ze zeiden:
Beste Suzan, Bedankt voor uw email. Helaas moet ik u in deze teleurstellen.Honden worden niet toegelaten in de winkels. Met vriendelijke groet,With best regards,Mit freundlichen Grussen Nicole Seldenrijk DIVOZA HorseworldZernikelaan 169351 VA LEEKTel: (0594) 51 21 45Fax: (0594) 51 27 18E-mail: info@divoza.com
suusiejj schreef:xLariss schreef:Nee tuurlijk niet! ik had (nog) niet gelezen dat djaga mee ging omdat mensen dr graag wilden zien, ik zit nog maar ergens op pagina honderd. Dus ik denk dr is iets ofso en djaga moet mee
.
ik maak me wel zorgen om hem , omdat ie (al) 4 is en Nouschka me vorig jaar oud & nieuw gestorven is
suusiejj schreef:xLariss schreef:Ik vind het wel een beetje raar, waarom zou het niet mogen?![]()
jah ik snap het ook niet, bijna iedereen uit de paardenwereld heb een hond, vooral die concours lui hebben bijna altijd een hond, met name dan de jack russel die overal rond baggerd op concoursen enz
snap ook niet wrom het in deze winkel niet mag, en dat ze toch wel gezien zijn daaro
denk dak maandag ff een telefoontje pleeg
moet nu ff eten, honden doen, douchen en dan benk er miskien weer ff voor het huis vol zit met thunderdome volk

biancailona schreef:is ze weer, zo even kip gado gado klaar gemaakt, was weer lekker, niet mokken, maar lekker wokken
mooie foto yvette, en suus foto's zien

.
biancailona schreef:yvette, durf je ook bitloos de bossen in?
.
.
xLariss schreef:Bitloos, ik zou zo graag die overstap willen maken. Maar iedereen hier doet er zo raar over. Maar ik durf het ook niet
biancailona schreef:xLariss schreef:Bitloos, ik zou zo graag die overstap willen maken. Maar iedereen hier doet er zo raar over. Maar ik durf het ook niet
ik doe het met ilona, vind het super, maar je moet het wel durven natuurlijk, vandaag het ik bitloos en zadelloos gereden in de bossen, echt leuk
biancailona schreef:xLariss schreef:Bitloos, ik zou zo graag die overstap willen maken. Maar iedereen hier doet er zo raar over. Maar ik durf het ook niet
ik doe het met ilona, vind het super, maar je moet het wel durven natuurlijk, vandaag het ik bitloos en zadelloos gereden in de bossen, echt leuk
xLariss schreef:maar als ze aan de kletter gaat, krijg je dr dan makkelijk terug?
xLariss schreef:maar als ze aan de kletter gaat, krijg je dr dan makkelijk terug?
nee ze is koel in der koppie, heeft ze nog nooit gedaan lotteluvah schreef:biancailona schreef:
Je hoeft het niet te durven. Je moet het vertrouwen vinden en vast houden.
En dat duurd een poosje om dat te vinden.
lotteluvah schreef:xLariss schreef:maar als ze aan de kletter gaat, krijg je dr dan makkelijk terug?
Je moet niet inhouden. Rij haar maar vooruit laat haar maar rennen tot ze kappot is. En als ze dan terug valt dan nog even een rondje maken.
Zo los ik dat gedrag op. Jij wil het dan kan je het krijgen. Met inhouden berijk je dat respect niet denk ik....