princesmax schreef:Ik ben altijd stikjaloers op mensen die gaan springen, ik durf dat dus echt niet
Ik durfde het eerst ook niet, gewoon doen.
Nu vind ik het geweldig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
princesmax schreef:Ik ben altijd stikjaloers op mensen die gaan springen, ik durf dat dus echt niet
Ticcie schreef:Hier heb ik dan enkele fotootjes van gister.. Wel geen springfoto's, maar Ticcie staat er wel schattig op!
*FOTO'S*
Girlgamer schreef:Hallo!
We zijn net voor meubels wezen kijken en hebben heel wat moois gezien. Alleen wel prijzig allemaal.
Nu zijn we aan het wachten op de pizza's die we besteld hebben, 3 stuks en we zijn met z'n tweeën![]()
En daarna wil ik ook wel warme chocomel met slagroom
Ticcie schreef:Er staan op pg. 309 enkele springfoto's van hem, bij mijn voorstelling en kan je anders nog wel een link van een filmpje bezorgen van een parcour van 100cm, dan zie je ook eens zijn beenwerk.
Ticcie schreef:Dank je, SmeeJ!
Hier dan de link van het filmpje: http://s183.photobucket.com/albums/x263 ... V00005.flv
Babsie_Flash schreef:Piaffe ruitersport heeft het dekje nog!! Rolf gaat hem van de week voor mij halen