Yes heb maandag een stagegesprek!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Ik hoop het ook. De tijd begint te dringen, het is gelukkig in Breda!!!!
Lous schreef:Ja daarom voor dat ene maandje. En altijd handig als reserve
Monica_86 schreef:Monica_86 schreef:Heb amber net weer gelongeerd, ENORM gevecht gehadtyp straks alles wel, moet eerst rustig worden weer, ben kwaad
![]()
Okay bijgekomen
Nou ik ging amber longeren met zn ouwe bit (gebroken). Eerste rondjes SUPER sloom, totdat ie echt niet meer wilde lopen! Hij was vast besloten geen stap te zetten! Als ik meeliep, liep met heeeeel veeeel moeite met me mee. zodra ik aanstalten maakte naar het midden te lopen, liep ie mee of stond ie stokstijf stil. Tikken met zweep haalde helemaal niks uit! Dat ging dus een half uur zo... ik werd er helemaal gestoord van, me ma (die foto's wilde maken) zei al "stop nou maar, doe morgen maar weer". Mja dan had hij gewonnen tuurlijk en zou ie morgen nog erger doen. Nog ruim kwartier zitten poedersuiker, toen ik zo geergerd was dak gewoon stond te janken. Omdak nie meer wist wat ik moest doen.
Toen kwam pa me helpen, ik bleef midden staan met longeerzweep, pa liep met hem over hoefslag. Liet ie los, Amber deed 5 stappen en kwam gewoon op mij af. Hij wilde echt niet!! De eigenwijs!! Dus pa draaide zich om en pakte em bij zn hoofdstel en heb flink tegen em staan schreeuwen en begeleidde em naar hoefslag *lees duwde, dwong*
Dat had Amber niet echt verwacht dus toen liep ie normaal over de hoefslag met zn oren in zn nek, hij begon wat te kouwen op bit en ging schuimen. Trok niet meer, liep supernetjes. Gedraafd/gegallopeerd en ging super! Beide kanten uiteraard.
Uitgestapt en op stal gezet. Dus was weer lekker eigenwijs beestje, maar gelukkig heeft ie niet gewonnen! Ben benieuwd hoe hij het morgen gaat doen
ad0rey0u schreef:Jup, ik zal maar weer even aan de slag
Spreek jullie later
suusiejj schreef:hahaha moei echt amber voor heten volgens mij
k zou echt nie bijna staan janken, maar wel bijna knappen van woede
suusiejj schreef:ad0rey0u schreef:Jup, ik zal maar weer even aan de slag
Spreek jullie later
ehm, hoort ze hier ?
Babsie_Flash schreef:@Moon trouwens hele leuke spullen die je hebt gekocht! Die wil ik ook!
TjelleBieb schreef:Heb btw me profieltje een beetje veranderd.
dlientjuh schreef:ik ga tot 20.55 dan ga ik weer verder
Lous schreef:Moon ik zie Amber al helemaal voor me![]()
Haflingers ten top!!!!
Lous schreef:He Moon als ik bij jou ben moet ik maar even die trui van HH aantrekken en dan een foto maken met jou nieuwe setje erbij
Monica_86 schreef:Lous schreef:Moon ik zie Amber al helemaal voor me![]()
Haflingers ten top!!!!
Jah hij is echt me alles hoor, maar op zulke momenten kank em wel wat
Lous schreef:Je wilt niet weten hoe Jive erbij stond toen hij mijn telefoon had gesloopt en ik mijn stem flink verhefte. Ik kon hem wel wat doen. Heb hem met geen vinger aangeraakt. Maar hij stond door mijn gillen al te trillen op zijn benen