Naomi_Haffie schreef:sorry ? of ik kortingen geef ?waarmee
?
longeersingel... ik heb 1 maar die is veelste lang
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naomi_Haffie schreef:sorry ? of ik kortingen geef ?waarmee
?

En hoe is het nu op links..?
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:sorry ? of ik kortingen geef ?waarmee
?
longeersingel... ik heb 1 maar die is veelste lang
Heb inmiddels mijn ruiterbewijs gehaald. 
eens een haflinger altijd een haflinger heb wel nog een andere verzorghaflinger maar ja ( als je mij ken ik wil meer en meer
)heb gehoord dat er een M haflinger wordt geleasd dus even meer informeren als ik weer tijd heb.
Jasia schreef:Fijn dat het zo goed ging Moon!
Had je nog wat afgesproken met die osteopaat..?En hoe is het nu op links..?
Jasia schreef:Uhm.. Het topic was van Bianca
Sorry! Monica_86 schreef:Naoom geef je ook kortingen aan haf.toppic.luitjes
bacciej schreef:Zo ben ik weer bijna een weekje niet geweest hier en kan al weer bijna 80 pagina's doorlezen.Heb inmiddels mijn ruiterbewijs gehaald.
Weet niet of dat jullie het al weten maar ik heb een lease pony ( arabier) en daar stop ik nu mee geen tijd meer voor. En verlang wel erg naar een lease haflingereens een haflinger altijd een haflinger heb wel nog een andere verzorghaflinger maar ja ( als je mij ken ik wil meer en meer
)heb gehoord dat er een M haflinger wordt geleasd dus even meer informeren als ik weer tijd heb.
Zo heel verhaal
ik dacht al
,maar maak niet uit hoor ;P Naomi_Haffie schreef:oke danik dacht al
,maar maak niet uit hoor ;P
Monica_86 schreef:MAAAARRRRRRRR wat denken jullie van een pessoa??? voor amber
Hopelijk dat iemand van de zadelmakerij ook even goed naar je zadel kan kijken.Wentos schreef:ben ik weer..
Moon gelukkig dat het longeren zo goed gaatHopelijk dat iemand van de zadelmakerij ook even goed naar je zadel kan kijken.
Bacciej: idd succes met zoeken.
Naomi_Haffie schreef:is dat met het longeren ? ik weet echt niets van die hulpteugels, ik weet alleen wat een martingaal voor dient

Tsja ik weet het niet..
doei doei
Slaap lekker alvast!