Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiddokids schreef:Ik kom dan maar ff uitsloven![]()
Sorry ben helemaal van slag hahaha
M onder de man twee keer eerste en twee winstpunten
Was zelfde jury Z nou ik had in me tweede proef 180,5 en eerste plek en eerste proef 184
Dus dames van het Z lag niet helemaal aan je zelf hoor.
Maar het mennen whaaaaa ongelovelijk 6 winstpunten kan naar het Z toe.
211 en 214
Werd nog naar de jury geroepen dat hij zo van ons genoten heb en dat ik een gaaf paard had en hij liep lekker.
Helemaal blij dus 8 winstpunten gereden.
Peelie schreef:Gave kiekjes Flicka!
Jammer van je rug Willeke. Wel stoer zo op de bok.
Hier is Nash gewassen voor morgen
[ [url=m/oY5fPI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn manen blijven langer en langer worden
Horse_Driver schreef:Zo ik ben ook net terugheel blij voor een eerste keer! We hebben een hele hoop 7'vens gereden en ook een paar hele terechte 4'ren! Maar voor ons debuut ben ik heel trots, 2 winst erbij met 182.5 en 187.5 yaaay
![]()
En wat gaat iedereen hard idd, gaaf zoveel hafjes met hoge punten!
En het gaat denkik meer om je eigen doelen, knap dat je zo positief blijft als de punten tegenvallen denise, kunnen veel ruiters iets van leren denkik
Peelie schreef:Hier 188 en 193 punten. Echt jammer. Dat de eerste proef geen winst was was terecht. Maar de 2e proef ging imo echt een stuk beter. Daar had ik ook wel winst verwacht. Zeker ivm de wedstrijd van 2 weken terug ging dit veel beter.
_Desiree schreef:Ik ben zeer tevreden, 1 winstpunt en een eerste plaats met 189 punten![]()
Tweede proef ging minder, veel impuls verlies 178,5. Ach ik mag niet klagen, de kleine clown heeft vier weken niks gedaan. Deze week drie keer gereden.
Ook comentaar op mijn protocol waar ik echt iets mee kan,Volgende week gaan we weer op wedstrijd, nog 3 puntjes voor de L2 en dan gaan we de zomer door trainen om in september L2 te starten in Lisse.
kiddokids schreef:Ik kom dan maar ff uitsloven![]()
Sorry ben helemaal van slag hahaha
M onder de man twee keer eerste en twee winstpunten
Was zelfde jury Z nou ik had in me tweede proef 180,5 en eerste plek en eerste proef 184
Dus dames van het Z lag niet helemaal aan je zelf hoor.
Maar het mennen whaaaaa ongelovelijk 6 winstpunten kan naar het Z toe.
211 en 214
Werd nog naar de jury geroepen dat hij zo van ons genoten heb en dat ik een gaaf paard had en hij liep lekker.
Helemaal blij dus 8 winstpunten gereden.
janouk schreef:Goed, Peeli, daar rijd je wedstrijden voor om te toetsen waar jullie als combie nu staan gezien door de ogen van een onafhankelijke derde, jury.