ik wil nogsteeds een keer naar ermelo, maar ik vind het een beetje nutteloos om helemaal daar naartoe te gaan voor een proef... Ik wil er dan wel 2 rijden, en ik wil springen (maar als ik de foto's zie zijn de hindernissen altijd behoorlijk laag) en crossen vind ik ook gaaf...
Lijkt me gewoon leuk daar te zijn, en een keer mee te maken! Als je lid bent van de Aangespannen Haflinger kun je er 2 rijden dacht ik, anders niet. Ja klopt! Ik vind de 70 echt laag lijken, maar de 90 vind ik teveel gevraagd voor Nib, hij kan het wel.. Maar denk dat het voor hem een heleboel indrukken tegelijk zijn.
hier in de buurd zijn er wedstrijden die ik gewoon te paard kan berijken, maar daar is op een gegeven moment ook niks meer aan... Ik wil ook wel eens naar het strand, ik wil ook naar wedstrijden in leusden en hilversum enz enz, maar dat gaat nu dus niet...
Echt balen dat je geen trailer hebt! En huren is hier in de buurt 35 euro voor 5 uurtjes en 42 voor een hele dag. Voor een keer zal het niet duur zijn maar als je elke week moet huren is het ook niet te doen.
Ik ga me nu maar douche en aankleden en dan snel even naar mijn pown toe. Wil een stuk met hem gaan wandelen en misschien wel foto's maken.
ik zit er aan te denken het er met mijn ouders over te hebben een trailer te leasen en dat hij dat uiteindleijk van ons is... dat lijkt me echt ideaal. En dan gewoon in 3 4 5 of 6 jaar die traler aflossen, dan kan ik teminsten doen wat ik wil...
Ik krijg een nieuwe trailer die voor 100% in mijn bezit is. en ik betaal de trailer met een maandelijks vast bedrag af, en als ik wil kan ik hem boete vrij in een keer aflossen.
Als je least betaal je altijd meer dan de werkelijke aanschafprijs. Ik heb mijn trailer 2de hands gekocht, hij was zowel van binnen als van buiten helemaal vernieuwd voor 2000 euro! Als je marktplaats afzoekt en goed op de bodems checkt, kan het bijna niet mis gaan.