joopiexx schreef:Daarnet heb ik gelongeerd met dubbele lijnen... Wel ff wennen met je handen zo vol zeg!
In het begin liep hij wat te klooien en geen zin om te lopen, maar hij had toch wel snel door dat hij nu toch echt niets meer te vertellen had.. Daarna heeft hij echt hard gewerkt.. Geslaagd plan dus!
Ik heb het ook eens gedaan, echt superlastig! Je moet eigenlijk de 2 longes in 1 hand houden zodat je de andere hand vrij hebt voor de zweep. Ik heb een heuse roze dubbele lammert haanstra longe voor Ankie
Madeira_ schreef:Vandaag ben ik voor het eerst van mijn paardje afgevallen.
Ik zag een ander paard niet aankomen, ik zat in de galop, Madeira rende beetje van de hoefslag af en dat andere paard wilde mij net gaan ontwijken.. En toen gleed ik eraf..
Pfff balen! Hopelijk ben je nu niet bang geworden? Vind dat altijd zo akelig, dat vallen! Ik ben nog niet van Ankie gevallen, maar dat gaat heus ook nog wel eens gebeuren
.
Peelie schreef:of een handiger iets... klitteband op je zadel en op je broek... kan je ook weer los micht je dat willen...

Wat een brilliante tip
Pff ik ben opgelucht, heb net mijn stal, waar ik nog maar 2 weken sta, opgezegd. Ik durfde niet echt te zeggen waarom ik weg ging, die mensen zijn gewoon aardig en heb geen zin ze te beledigen. Hij klonk wel teleurgesteld...
En dan zondag verhuizen! Ik ga toch maar gewoon wandelen, dan ga ik op zondagochtend zodat het rustig is. En ik doe een hoofdstel om ipv het monty roberts halster, dan moet het wel goed gaan.
Heb er zin in