Maar ik vind dat je nu wel erg doordrijft om je gelijk te halen..
Als je na vandaag toch niet meer komt, laat het dan rusten..
Wat heb je er nog aan om nu zo nog te doen als je toch neit meer terug komt ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:wat afremmen, zie jij enig respect dan? ik niet
mieske schreef:Misschien wakker ik de discussie met deze opmerking nog maar aan..
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:wat afremmen, zie jij enig respect dan? ik niet
Ik lees toch duidelijk dat ze jou verteld dat ze ook fout zit. Dat het niet allemaal aan 1 persoon ligt. En jij dramt gewoon lekker door met je verhaaltje hoe slecht ze wel niet is.
dlientjuh schreef:ik heb nog niet gelezen hoor dat iemand van hun 2 zich niet van hun schuld betuigd...
dussehh ik wacht![]()
suusiejj schreef:mieske schreef:Misschien wakker ik de discussie met deze opmerking nog maar aan..
ik wil me gelijk niet, kon je net tog lezen? zij beschuldigd mij ervan dak maar wat verzin omdat iedereen haar gelijk geef, en ik verzin niet punt uit en anders drop ik die pm's hier wel neer zonder naam
mieske schreef:dlientjuh schreef:ik heb nog niet gelezen hoor dat iemand van hun 2 zich niet van hun schuld betuigd...
dussehh ik wacht![]()
Moet je beter lezen meis,.. heeft ze toch echt in dit topic gepost
suusiejj schreef:das helemaal niet waar, ze maakt em uit voor leugenaar klaar,.
suusiejj schreef:zolang er geblaast word en ik een leugenaar ben jah zeg ik geen sorry.
daarbij ben ik al niet goed te pas door dat ongeluk dus ben zelf ook niet makkelijk ook al 3x verteld
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:das helemaal niet waar, ze maakt em uit voor leugenaar klaar,.
Dat maak jij er weer van.
mieske schreef:suusiejj schreef:zolang er geblaast word en ik een leugenaar ben jah zeg ik geen sorry.
daarbij ben ik al niet goed te pas door dat ongeluk dus ben zelf ook niet makkelijk ook al 3x verteld
Leg mij nou eens uit waarom je er nog zo'n probleem van maakt als je morgen toch niet meer terug komt zoals je zelf zei ?
suusiejj schreef:LEEEEEEEEEES DAN gvd dr staat tog als het ware dat het niet kan kloppen of niet dat die lui me pm-en
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:LEEEEEEEEEES DAN gvd dr staat tog als het ware dat het niet kan kloppen of niet dat die lui me pm-en
Nou ik vind dat ook een vaag verhaal hoor. Iedereen heeft hier zowat gepost.
Dan zijn die mensen dus achterbaks bezig.
suusiejj schreef:die durven niks te zeggen oke ik word rustig nu dus sorry maar vind echt dat je raar doet viet , nu ik ken je al zolang