@amanda ik ben erg benieuwd naar de foto's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leuk he, die nieuwsgierige paardjes?

) 

En vergt idd ook veel oefening en als je dat beide zelden doet is dat ook normaal dat het niet perfect is natuurlijk. Was maar een tip.

.
.
.
.
. Was ze eindelijk rustig, gingen we wisselen en begon ik weer overnieuw hahaha. Maar goed, heb al een paar foto's gezien, en die zijn al erg mooi
.
.

) tja, laten we het erop houden dat sieta als een ongeremd projectiel door het bos heen ging en ik niet echt veel te zeggen had..

Vanaf vandaag (dag 2 dus) staan ze dus gewoon allemaal samen, op een groter stuk weide zodat ze genoeg beloop hebben om elkaar te ontwijken als het nodig zou zijn.
)
maar het blijft toch voor altijd mijn veulentje
) gedraagt zich voorbeeldig alleszins, constant dat veulentekentje naar het shetlandertje doen.
Op zich wel "positief" dat hij vooral ontsnapte om naar andere paarden te gaan en niet ontsnapte naar een ander stuk waar meer gras was vb (wat toch wel een pak meer kwaad kan ivm bevangenheid).
) het zo goed doet.
.
. Het ging echt voor mn gevoel niet goed hahaha. M'n voorleesster en vader zeiden al van dat het waarschijnlijk geen wp'en werden. Reed in mn eerste proef de verkeerde kant op
. Was beide proeven een keer mn beugel kwijt. Galoppeerde in de verkeerde galop aan. Maar had gewoon 185 en 190
. Zo blij en trots
.
.