hallo. ik leg er voorlopig uit met alles. kom bijna niet meer op bokt. heb afgelopen week auto ongeluk gehad. ben hier van aan het herstellen. geen tijd om met de pc in werking te zijn, zitten doet me nogal pijn
horsii gelukkig dat het al weer wat beter gaat! ja hij is nu bijna week aan het herstellen. zitten inmiddels korstjes op. maar dat jeukt ontzettend voor hem.
Heel t weekend gewerkt. Was vroeg gister 1 uur thuis vd bios en 6 uur de wekker weer. Moet tot zaterdag werken morgen ook weer om 7 uur maar ga vanaaf wel uit moet elk jaar tot nu toe koninginnendag werken en wil ook wat leuks doen. Eigenwijs :p
hallo. ik leg er voorlopig uit met alles. kom bijna niet meer op bokt. heb afgelopen week auto ongeluk gehad. ben hier van aan het herstellen. geen tijd om met de pc in werking te zijn, zitten doet me nogal pijn
Maaike heeft idd mijn hengst gekocht. Deze week verwacht ik een vol broertje/zusje van hem. Merrie heeft al flink uier gemaakt in een paar dagen.
Ik rijd sinds een jaar of 7 haflingers, het is begonnen met eentje keuringsklaar maken voor een haflinger fokker, wat uit gelopen is naar zadelmak maken, door rijden en uitbrengen. Met de moeder van mijn eigen haf heb ik 1.30 gesprongen. Mijn eigen haf is nu 5 verwacht dus haar tweede veulen, is aangespannen en onder het zadel beleerd, schaapmak maar is er wel!
Anoniem
Geplaatst: 30-04-12 18:47
Mijn 1.30 pony v. Alcantara
Nienke(v. windspiel), op de foto 4 jaar met haar 1e veulen v. arachon
Hier links de Arachon met elf maanden en rechts Nienke.
haha knappe kyr, volgens mij word ze ook zo licht of valt dat mee? fitany is bijna wit aan het worden als je me andere drie monster vergelijkt haha zal kijken of ik vamiddag een foto van haar kan vinden van vande week. heb namelijk een beetje ene klote week dus moet effe kijken