mieske schreef:Even wat anders tussendoor..
Het gaat eindelijk weer wat beter met Willy
super joh! zal je wel blij mee zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:paasei ik typ een fiets quote met mijn gevoel respecteer die dan ook en ga niet zeggen dat ik me DE man voel want dat doe ik niet. en jou bronnen zijn dan aardig fout als je dat hoort! En jullie zeiden dat ze een ban door iemand heeft, en dan ga ik er niet omheen draaien dat ze die dankzij mij heeft
lotteluvah schreef:Heet je jaapie dan?
mieske schreef:Dat vind ik nou jammer,
dat mensen bang moeten zijn or what ever..
Onnodig lijkt mij, ondanks de af en toe felle reacties..
suusiejj schreef:knabbelgirl schreef:paasei ik typ een fiets quote met mijn gevoel respecteer die dan ook en ga niet zeggen dat ik me DE man voel want dat doe ik niet. en jou bronnen zijn dan aardig fout als je dat hoort! En jullie zeiden dat ze een ban door iemand heeft, en dan ga ik er niet omheen draaien dat ze die dankzij mij heeft
over wie heb jij het nou weer over drien?
mijn bronnen whahahahahahaha doe niet zo stom zeg ik krijg berichten van de mensen zelf
knabbelgirl schreef:nou dan is er inderdaad iets goed fout met dit topic want ik zal heus niemand slaan als ik het er niet mee eens ben
knabbelgirl schreef:ik denk dat ik er verstandig aan doe weg te gaan, jullie zien me toch liever gaan dan komen, met een paar uitzonderingen. ik heb er geen zin in mijn gevoel onder banken en stoelen te moeten plaatsen en als ik dat niet doe een grote bek te krijgen
knabbelgirl schreef:mieske schreef:Even wat anders tussendoor..
super joh! zal je wel blij mee zijn
knabbelgirl schreef:ik denk dat ik er verstandig aan doe weg te gaan, jullie zien me toch liever gaan dan komen, met een paar uitzonderingen. ik heb er geen zin in mijn gevoel onder banken en stoelen te moeten plaatsen en als ik dat niet doe een grote bek te krijgen
mieske schreef:Suusje ? Ik dacht dat je het ook weer gezellig wou hebben..
Door weer zo te reageren maak je het ook niet beter he
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:ik denk dat ik er verstandig aan doe weg te gaan, jullie zien me toch liever gaan dan komen, met een paar uitzonderingen. ik heb er geen zin in mijn gevoel onder banken en stoelen te moeten plaatsen en als ik dat niet doe een grote bek te krijgen
heel fijn... als iedereen die er niet uitkomt weggaat blijft er niemand over
lotteluvah schreef:appelflap!
Alle konijnen op een stokkie
Sorry hoor maar Suus jij bent volwassen, gedraag je er dan ook naar! Verplaats je ook eens in een ander inplaats van je zin door te drijven. Emma zegt dat ze ook fout zit dat ze ook snapt dat dit niet kan. Ga dan alsjeblieft niet de hele tijd door zeg!
dlientjuh schreef:je hoeft geen gevoelens onder banken stoelen te plaatsen..
ik zelf persoonlijk vind dat je wel wat minder aanvallend kan doen
zoals je meninge enzo.. ik persoonlijk vind dat jij erg bot ben met je meningen...
suusiejj schreef:zij mag zegge wat ze wil dus ik precies zo, als zij het allemaal wil regelen en mij op me flikker geef wat onterecht is moek dat maar lekker pikken? nee gezellig is dat
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:zij mag zegge wat ze wil dus ik precies zo, als zij het allemaal wil regelen en mij op me flikker geef wat onterecht is moek dat maar lekker pikken? nee gezellig is dat
Zij probeerd jou mening te respecteren. Bij jou vind ik respect ver te zoeken.
suusiejj schreef:tis wel goed dacht dat jij me onderhand wel kende of niet, ze blaast nog steeds maar dat zie je niet?
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:tis wel goed dacht dat jij me onderhand wel kende of niet, ze blaast nog steeds maar dat zie je niet?
Ik ken jou ja. En ik weet ook dat jij behoorlijk door kan drijven als je pissig bent. En daarom probeer ik je af te remmen. Snap dat dan!