ik laat um vast afslaan ofzo of ik knal ergens tegen aan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:en JA viet, ik kopier dit regelrecht van msn
SmeeJ schreef:Gaaf carma!
Zat net allemaal cola in me neus
ik schudde en opeens PPSPPSPSPSPSPPSPSPGT regelrecht me neus in
xLariss schreef:AAAAAAAAARGH
Sanchowtju schreef:ff heel wat andersmorgen mag ik eindelijk me rijbewijs ophalen
![]()
xLariss schreef:Ik moet gaan, wúltruust!
Leuk, Leuk, Leuk! Rijbewijs + Autoik moet nog 4¼ jaar wachten
dlientjuh schreef:Sanchowtju schreef:ff heel wat andersmorgen mag ik eindelijk me rijbewijs ophalen
![]()
yeah
geen ongelukken maken he
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Jaa mijn broer is leuk hoor.donkerblonde krullen, blauwe ogen, vrij lang, gitaar spelende & voetballende, 18 jaar. Smelten jullie al weg?
Misschien iets voor mij?! Heerenveen is niet zo ver weg! Kunnen we eens samen rijden met die haffies!
TjelleBieb schreef:_karin_ schreef:Jaa mijn broer is leuk hoor.donkerblonde krullen, blauwe ogen, vrij lang, gitaar spelende & voetballende, 18 jaar. Smelten jullie al weg?
![]()
Maargoed. Nu ben ik écht weg.
FEUTEUWWWWWWWWWWWW!
Wentos schreef:m'n bokt is heel sloom. kan het lastig volgen.
Wat vinden jullie van deze?
xLariss schreef:Ik heb mischien een DRESSUUURZADEL![]()
lotteluvah schreef:
Vinden jullie me ook zo knap?
omg
SmeeJ schreef:en JA viet, ik kopier dit regelrecht van msn
Ticcie schreef:SmeeJ schreef:en JA viet, ik kopier dit regelrecht van msn
Ik was het ook aan 't denken.
_karin_ schreef:Oh hahah reactie al.Ja Donja&Mirna kunnen met elkaar praten. Of iet sin die richting dan.
Hahhaa Yvet.Ja hij moet van mij ook naar de kapper, je wil hem nu niet op de bank zien hangen met zn gitaar en zijn huge koptelefoon en uitelkaar geplofte afrohoofd.
_karin_ schreef:Oh hahah reactie al.Ja Donja&Mirna kunnen met elkaar praten. Of iet sin die richting dan.
Hahhaa Yvet.Ja hij moet van mij ook naar de kapper, je wil hem nu niet op de bank zien hangen met zn gitaar en zijn huge koptelefoon en uitelkaar geplofte afrohoofd.