kekaro schreef:lotteluvah schreef:Kennen jullie het schaapie en touwtjes verhaal al?
vertellll
Dat wil ik ook wel weten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:lotteluvah schreef:Kennen jullie het schaapie en touwtjes verhaal al?
vertellll
vertellll
kekaro schreef:hahahaha ik begin altijd erg georganiseerd...maar eindig met een kluwe touw en een paard dat alleen nog maar hele kleine rondjes kan lopen
dan maar weer los
TjelleBieb schreef:Hallo, net terug van buiten, ben bevroren.
Wandelen Viet?
En nee, het is idd niet normaal dat je al zo lang ongesteld ben, dokter raadplegen?
Gave complimentjes Ans.
lotteluvah schreef:Nou wij hadden een schaapje gevonden. En toen bleef die maar op nieboer. Maar hij was heel klein dus we waren bang dat hij onder het draad door zou lopen. Dus hadden we een pen in de grond geslagen met een heeel lang touw eraan. Kwamen we even later terug lag dat beest helemaal ingewikkeld in een grote knoop op de grond
Ik heb zo hard gelachen he niet normaal :")
lotteluvah schreef:Nou wij hadden een schaapje gevonden. En toen bleef die maar op nieboer. Maar hij was heel klein dus we waren bang dat hij onder het draad door zou lopen. Dus hadden we een pen in de grond geslagen met een heeel lang touw eraan. Kwamen we even later terug lag dat beest helemaal ingewikkeld in een grote knoop op de grond
Ik heb zo hard gelachen he niet normaal
lotteluvah schreef:Ik ben aan de pil omdat ik anders niet een smeer kan lopen zo'n pijn heb ik al ik ongesteld ben.
Je lijkt ook veel op je mams an!
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:Ik ben aan de pil omdat ik anders niet een smeer kan lopen zo'n pijn heb ik al ik ongesteld ben.
Je lijkt ook veel op je mams an!
Ik mag niet aan de pil, en het hoeft van mij ook niet zo...
Ik ben best regelmatig ongesteld, en de x dat ik buikpijn heb.. (meestal als ik lekker ga bewegen of naar de paarden ga en er niet aan denk, valt het wel mee)
Ik heb wel vaak last van stemmingswisselingen(ik kan soms in 1x strond shagreinig reageren), maar ik heb gehoord/gelezen dat je 'dikker' wordt van de pil, en dat hoeft van mij ook niet..
Ik ben niet dik maar ook niet super dun, maar ik hoef niet dikker te worden door de pil
lotteluvah schreef:En toen was het zomer en hij had een dikke vacht. gingen we hem scheren. Halverwege kapte dat ding ermee. Arm beest. Ene helft wollig ander kant helemaal kaal
.
Echt hilarisch!
En hij sprong altijd achterop de veulens ging die ze dekken.
Later liep die gewoon los als je daar zo liep kwam ie er keihard aanrennen en bokt keihard tegen je aan.
En hij was een keer op een hele hoge hooibaal gesprongen kwam ie er niet meer vanaf. Echt hij heeft er wel 3 uur opgestaan voordat ze erachter kwamen
.
Anseltje schreef:Ik mag niet aan de pil, en het hoeft van mij ook niet zo...
Ik ben best regelmatig ongesteld, en de x dat ik buikpijn heb.. (meestal als ik lekker ga bewegen of naar de paarden ga en er niet aan denk, valt het wel mee)
Ik heb wel vaak last van stemmingswisselingen(ik kan soms in 1x strond shagreinig reageren), maar ik heb gehoord/gelezen dat je 'dikker' wordt van de pil, en dat hoeft van mij ook niet..
Ik ben niet dik maar ook niet super dun, maar ik hoef niet dikker te worden door de pil
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:En toen was het zomer en hij had een dikke vacht. gingen we hem scheren. Halverwege kapte dat ding ermee. Arm beest. Ene helft wollig ander kant helemaal kaal
.
Echt hilarisch!
En hij sprong altijd achterop de veulens ging die ze dekken.
Later liep die gewoon los als je daar zo liep kwam ie er keihard aanrennen en bokt keihard tegen je aan.
En hij was een keer op een hele hoge hooibaal gesprongen kwam ie er niet meer vanaf. Echt hij heeft er wel 3 uur opgestaan voordat ze erachter kwamen
.
Wat een malle schaap, wat is er uiteindelijk met 'm gebeurd
Geëindigd aan een shoarmarol?
lotteluvah schreef:Je wordt niet dik van de pil je kan alleen van sommige honger krijgen. Dan ga je eten en wordt je dik.
Dat heeft de arts mij verteld tenminste.
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Ik mag niet aan de pil, en het hoeft van mij ook niet zo...
Ik vind pil rotzooi.
(Nu gaat iedereen denken, ownee daar komt Tjelsie weer.)
Maar ben het altijd om de 3weken, 5dagen pr. week.
En zolang ik niet rotzooi met jochies(op die manier) vind ik het allemaal wel best.
lotteluvah schreef:Nou het mooiste was dat we zijn achtergrond hebben opgezocht. Bleek dat de shoarma boer hem los had gelaten omdat er te weinig vlees op zat.
Uiteindelijk hebben we hem naar een dekstation gebracht. Want hij had ballen joh![]()
lotteluvah schreef:Zo vaak
Ik om de 4.5 week.
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:Nou het mooiste was dat we zijn achtergrond hebben opgezocht. Bleek dat de shoarma boer hem los had gelaten omdat er te weinig vlees op zat.
Uiteindelijk hebben we hem naar een dekstation gebracht. Want hij had ballen joh![]()
omg viet
kekaro schreef:nee ansel daar moet je mee uitkijken hoor !
en als het niet echt nodig is dan ben ik helemaal geen fan van al die hormonentroep
maar ja ik zit er ook al bijna 15 jaar aan, met tussenposes om kindjes te krijgen hihihi
ik wil er nu weer vanaf...dan moet manlief even naar de knip knip