Amanda schreef:Zadels liggen ook wat te ver naar voren nog volgens mij.
En nog een mooi hoofdstel erbij om het compleet te maken natuurlijk
Ja die hadden we met de zadels al besteld maar worden ergens deze week pas geleverd. Dus nu even met oude hoofdstel.
Ja klopt morgen even rustig de tijd nemen en van te voren ook beugels korter. Ging nu beetje gehaast, weinig tijd en paarden die weer binnen moesten en weer buiten ivm schapen binnen halen en weer naar de wei. Het is allemaal nog wennen komt.goed

), aansingelen was een uitdaging.
Hij hield wel mooi afstand gelukkig, maar dan kwam de fjordentank zich moeien en tonen hoe het niet moest. Ik keek 2 sec niet, en fjordenman was al gaan lopen met mijn doos isolatoren.. De deugniet. Uiteraard moest het veulen dit dan een beetje later ook proberen met mijn schrikdraad rol (en dan zelf verschieten dat het ontrolt als hij ermee weg liep)..
Heb mijn persoonlijke ruimte-cirkel dan maar een beetje groter gemaakt voor beide

. Maar had geen tijd om naar Heidie te gaan
.

)
En je weide 40,50 cm onder water? Holy ***, dat is me een meer! Hier gelukkig gewoon wat modderig.
"Gelukkig" doet Lana dat dus alleen als ik niet op de weide ben. Dan breekt ze mijn volledige roundpen af, bijvoorbeeld. (Vaarwel, paaltjes, het ga je goed daar in de hemel)
Ik kijk er zo naar uit. Ik rij de week erna mee proefrit, dus ik oefen tot Lana weer op haar best is. We moeten een goede indruk maken, natuurlijk!